genvejstast søges
Fra : Thomas Bendsen

Dato : 09-05-05 20:43

Hej

Hvis man med musen klikker i menuen i et program kan man herefter
benytte piletasterne til at navigere rundt i menuen. Men findes der ikke
en genvejstast til at "aktivere" menuen på denne måde.

Håber at mit spørgsmål er forståeligt.

Fra : Thomas Bendsen

Dato : 09-05-05 21:13

Thomas Bendsen wrote:
> [...]
> benytte piletasterne til at navigere rundt i menuen. Men findes der ikke
> en genvejstast til at "aktivere" menuen på denne måde.

Så fandt jeg selv hvad jeg søgte (ctrl-F2)

Med venlig hilsen
Thomas Bendsen