10.3 FTP server
Fra : Alex Henriksen

Dato : 03-05-05 22:34

Hejsa..

Hvor sætter man den ftp server der er i OSX 10.3 op.??
Jeg vil gerne have adgang via ftp, men ikke lige der hvor man kommer nu.

--
Regard Alex Henriksen / OZ2AFY
===========================

--- I use Mac OS X because I love Mac, not because I hate Microsoft

Fra : Bjarne D Mathiesen

Dato : 03-05-05 23:21

Alex Henriksen wrote:

> Hejsa..
>
> Hvor sætter man den ftp server der er i OSX 10.3 op.??
> Jeg vil gerne have adgang via ftp, men ikke lige der hvor man kommer nu.

Hvad mener du sådan mere specifikt.
Dit spørgsmål er ikke særligt klart og er nærmest rent volapyk

--
Bjarne D Mathiesen
København N ; Danmark ; Europa

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 04-05-05 10:19

Alex Henriksen <alexie@zbox.dk.MINIMAC> wrote:

> Hejsa..
>
> Hvor sætter man den ftp server der er i OSX 10.3 op.??

Kontrolpanelet "deling".

PS: Jeg opdagede lige en smart genvej i MacSOUP, da jeg ville sætte
anførselstegn på deling ovenfor: alt/option tasten holdt nede sammen med
en piletast springer et ord ad gangen.

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-05-05 02:05

In article <1gw1b8k.1e3hwmz364nz3N%nospam@ab-katrinedal.dk>,
nospam@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen Kruse) wrote:

> PS: Jeg opdagede lige en smart genvej i MacSOUP, da jeg ville sætte
> anførselstegn på deling ovenfor: alt/option tasten holdt nede sammen
> med en piletast springer et ord ad gangen.

Det er sjovt, som man hele tiden kan lære nyt og finde nye smarte trick.
Kombinationen Alt-pil virker vist i alle programmer og ikke bare
MacSOUP. Jeg bruger den altid, når jeg redigerer en tekst. Så er
markøren der, hvor jeg læser, og den er altid klar til at rette en
skrive- eller kommafejl. Hvis jeg bare flytter markøren med
piletasterne, kan den ikke følge med, når jeg læser. Du ved vel, at
æble-pil flytter til enden af linien eller teksten (ved op/ned).
--
Venlig hilsen
Henrik Münster