DVD-kopi på MAC?
Fra : Michael Andersen

Dato : 28-04-05 21:09

Hej!
Jeg vil gerne investere i en Apple, men der er nogle ting som jeg stiller
som krav:
Kan man lave sikkerhedskopier af DVD-film i MacOSX?
Jeg bruger i Windows XP CloneDVD og AnyDVD! Hvad bruger i Mac bruger?

Fra : Terje Rydland

Dato : 28-04-05 21:35

Michael Andersen <michaelSLET@nakel.dk> wrote:

> [...]
> Kan man lave sikkerhedskopier af DVD-film i MacOSX?
> Jeg bruger i Windows XP CloneDVD og AnyDVD! Hvad bruger i Mac bruger?

MacTheRipper (freeware) og DVD2OneX (Shareware)

Terje

Fra : Sebastian

Dato : 30-04-05 19:07

> [...]

> Kan man lave sikkerhedskopier af DVD-film i MacOSX?
> Jeg bruger i Windows XP CloneDVD og AnyDVD! Hvad bruger i Mac bruger?
Piratgruppen http://www.piratgruppen.org/ har samlet alle vigtige
informationer og præsenterer dem på dansk.

rdgs

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-04-05 19:01

> [...]

> Kan man lave sikkerhedskopier af DVD-film i MacOSX?
> Jeg bruger i Windows XP CloneDVD og AnyDVD! Hvad bruger i Mac bruger?

http://www.roxio.com/en/products/popcorn/index.jhtml

til ukrypterede DVD'er

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-05-05 11:22

> [...]

> Kan man lave sikkerhedskopier af DVD-film i MacOSX?
> Jeg bruger i Windows XP CloneDVD og AnyDVD! Hvad bruger i Mac bruger?

"DVD Backup" ripper DVD film, fjerner macrovision og regionskodning.

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Jesper

Dato : 15-05-05 11:44

> [...]

> Kan man lave sikkerhedskopier af DVD-film i MacOSX?
> Jeg bruger i Windows XP CloneDVD og AnyDVD! Hvad bruger i Mac bruger?

DVD2One er god. Er filmen CSS kopibeskyttet skal den lige rippes med
MacTheRipper først.