FTP problemer.
Fra : Torben Koch

Dato : 28-04-05 14:21

Hej NG

Jeg kører OS X 10.4 på min iBook, og sproget er sat til engelsk.
Jeg har sat FTP til under "Sharing", og jeg kan også sagtens tilgå FTP
fra en FTP klient på en windows maskine. Mit problem opstår når jeg
forsøger at flytte filer med ÆØÅ fra min PC over på min mac, den vil
den simpelthen ikke gå med til.

Er der nogen der kan hvad der kan være galt? Jeg har prøvet med flere
forskellige FTP-Klienter til Win. men lige lidt hjælper det, så
problemet må være mac'en.

Nogle gode forslag?

--
Venlig Hilsen/Best Regards:
Torben Koch

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-04-05 14:58

In article <2005042815210016807%me@somewhereint>,
Torben Koch <me@somewhere.int> wrote:

> Jeg kører OS X 10.4 på min iBook, og sproget er sat til engelsk.

Det var godt nok hurtigt. Jeg har lige fået min for en time siden, og da
jeg lige er kommet fra arbejde, har jeg slet ikke fået installeret den
endnu.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Torben Koch

Dato : 29-04-05 18:24

On 2005-04-28 15:58:23 +0200, "Henrik Münster" <news@muenster.dk> said:

> Det var godt nok hurtigt. Jeg har lige fået min for en time siden, og
> da jeg lige er kommet fra arbejde, har jeg slet ikke fået installeret
> den endnu.

Jamen, god fornøjelse da.

Nogen der kan bidrag med løsnings forslag evt. ?

På forhånd tak.

--
Venlig Hilsen/Best Regards:
Torben Koch

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-05-05 01:58

In article <2005042919242816807%me@somewhereint>,
Torben Koch <me@somewhere.int> wrote:

> Jamen, god fornøjelse da.

Tak. Mener du, at du kører med 10.4? Det er ikke en skrivefejl?

> Nogen der kan bidrag med løsnings forslag evt. ?

Har du prøvet at pakke filerne med et komprimeringsprogram som f.eks.
Stuffit? Den kan nogle gange hjælpe. Ellers kan du måske sige noget mere
præcist om, hvilken slags filer, det er. Det er vel ikke i stedet et
problem med f.eks. tekstbehandleren?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Torben Koch

Dato : 01-05-05 08:30

On 2005-05-01 02:57:44 +0200, "Henrik Münster" <news@muenster.dk> said:

> [...]
> Stuffit? Den kan nogle gange hjælpe. Ellers kan du måske sige noget
> mere præcist om, hvilken slags filer, det er. Det er vel ikke i stedet

Hej Henrik.

Nevermind, jeg har mappet min iBook som et netværksdrev på min windows
box, og nu kan jeg dumpe filer over den vej, uden problemer. Det må
have været et tegnsætnings problem i de FTP-klienter jeg har benyttet.

Forsat god weekend..

--
Venlig Hilsen/Best Regards:
Torben Koch

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 02-06-06 23:17

On 2005-05-01 09:29:52 +0200, Torben Koch <me@somewhere.int> said:

> [...]
> box, og nu kan jeg dumpe filer over den vej, uden problemer. Det må
> have været et tegnsætnings problem i de FTP-klienter jeg har benyttet.

Hejsa

Jeg har samme problem, som du for efterhånden meget længe siden havde.
Har du nogensinde fundet ud af hvad man gør? Jeg har samme problem med
MacDuck .. og synes det er eddike-surt

Hilsen Jesper