Printerdeliing
Fra : Claus Christiansen

Dato : 20-04-05 10:36

Hej Guru´er

Jeg er ved at forsøge (uden held) at printe via en printer tilsluttet en
XP PC men kan ikke rigtigt få det til at fungere, Internet og fildeling
fungere perfekt.

Printeren: HP Deskjet 5550, er instelleret på iBook
OS: 10.3.9

Har forsøgt via Windows-udskrivning, men kan ikke vælge Netværksområde

Via Dave er det lykkedes at printe, men ikke det jeg havde skrevet i
Works, kun en masse tomme sider. Jeg kan ikke vælge HP Deskjet 5550
under printere, og har forsøgt at finde den under Other, men ved ikke
rigtigt hvad jeg skal lede efter, da det blot åbner Finder.

Giv mig lige et hint eller to så det kan fungere, og i kommer med i min
aftenbøn lige efter iTunes store i Danmark

--
Claus og hans iBook