At registrere MacSOUP?
Fra : !Steen

Dato : 18-04-05 20:27

Hej

Jeg er nu blevet så glad for MacSOUP, at jeg gerne vil betale for
registreringen.
I info står der, at man skal starte det registreringsprogram der følger
med MacSOUP. Det tror jeg kom i skraldespanden, da programmet blev
installeret - er der ikke andre måder at registrere på?

--
Steen
http://isteen.smartlog.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 18-04-05 21:19

!Steen <iSteen@litespam.dk> wrote:
> [...]
> med MacSOUP. Det tror jeg kom i skraldespanden, da programmet blev
> installeret - er der ikke andre måder at registrere på?

<http://home.snafu.de/stk/macsoup/order.html>

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : !Steen

Dato : 19-04-05 18:54

> <http://home.snafu.de/stk/macsoup/order.html>

Man takker, programmet fortjener en erkendtlighed - selv om man sagtens
kan køre det, uden at registrere
--
Steen
http://isteen.smartlog.dk

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 19-04-05 23:17

!Steen wrote:

> Man takker, programmet fortjener en erkendtlighed - selv om man sagtens
> kan køre det, uden at registrere

Ja! P.t. sidder jeg på en Linux boks og jeg svaner i den grad MacSOUP.
Det at kunne se og hoppe rundt i tråde af indlæg er bare så let at
arbejde med.

--
Venlig hilsen/Best regards
Martin Bredthauer

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 20-04-05 09:20

!Steen <iSteen@litespam.dk> wrote:

> Man takker, programmet fortjener en erkendtlighed - selv om man sagtens
> kan køre det, uden at registrere

Det kan man sagtens, men det kan ses i headeren (under User-Agent:
MacSOUP/DK-2.7 (unregistered for 133 days)).

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog