Safari kan!
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 17-04-05 14:23

Hej alle

et lille tip:

Prøv at skrive
file:///Volumes/
i Safaris adresselinie, og tryk retur

smart, hva'?

-- and don't forget to boogie

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 17-04-05 21:14

Martin Ammentorp wrote:
> Hej alle
>
> et lille tip:
>
> Prøv at skrive
> file:///Volumes/
> i Safaris adresselinie, og tryk retur
>
> smart, hva'?

Jeg synes nu det er smartere i linux udgaven konqueror som safari er
bygget på, der fungere den også som filbrowser.

Tommy

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 19-04-05 21:58

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Hej alle
>
> et lille tip:
>
> Prøv at skrive
> file:///Volumes/
> i Safaris adresselinie, og tryk retur
>
> smart, hva'?

Ih ja, hvad f.... skal vi bruge det til...???

Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Zaphod B

Dato : 19-04-05 22:34

Stig Leerbeck <stigleerbeck@nypost.dk> wrote:

> Ih ja, hvad f.... skal vi bruge det til...???

Vet ikke, men morsomt var det. (Sjovt på dansk).
Viser i det minste at det er tettere integrasjon mellom nettleser og
filsystem enn i alle fall jeg var klar over.
--
/Z
Remove NOT..INVALID to email

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-04-05 23:36

In article <1gvahef.o7amc2vj74k4N%NOT.diskworld@mac.com.INVALID>,
NOT.diskworld@mac.com.INVALID (Zaphod B) wrote:

> Vet ikke, men morsomt var det. (Sjovt på dansk).
> Viser i det minste at det er tettere integrasjon mellom nettleser og
> filsystem enn i alle fall jeg var klar over.

Minder det ikke lidt om Windows XP, hvor man også bruger browseren til
at søge rundt i mapper og filer på harddisken?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Zaphod B

Dato : 20-04-05 07:24

> Minder det ikke lidt om Windows XP, hvor man også bruger browseren til
> at søge rundt i mapper og filer på harddisken?

Jo, men i XP ville vel browseren ha vist filene i sitt eget vindu i
stedet for å la en egen filbrowser (Finder) håndtere det, slik som på
Mac OS X? Jeg tror neppe jeg kommer til å bruke funksjonen til noe, men
jeg synes det var sjovt, som sagt.
--
/Z
Remove NOT..INVALID to email

Fra : Tom

Dato : 20-04-05 10:59

On 19/04/05 22:58, in article
1gvaeu4.1azns821r9egeoN%stigleerbeck@nypost.dk, "Stig Leerbeck"
<stigleerbeck@nypost.dk> wrote:

> Ih ja, hvad f.... skal vi bruge det til...???
>
> Stig Leerbeck
> www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Det kan entourage også..
Når jeg klikker på "linket".. Går jeg direkte derhen fra mit mailprogram..
Så det er altså ikke kun safari der "kan"..

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-04-05 23:11

In article <BE8BF489.72A9%nospam@fakemail.dk>, Tom <nospam@fakemail.dk>
wrote:

> [...]
> Når jeg klikker på "linket".. Går jeg direkte derhen fra mit mailprogram..
> Så det er altså ikke kun safari der "kan"..

Orv ja, mand! MT-NewsWatcher kan også. Nu skal vi bare finde ud af, hvad
man kan bruge det til?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Christian Bech

Dato : 21-04-05 13:09

In article <news-C26295.00105821042005@news.tele.dk>,
"Henrik Münster" <news@muenster.dk> wrote:

> Orv ja, mand! MT-NewsWatcher kan også. Nu skal vi bare finde ud af, hvad
> man kan bruge det til?

Argghhh! Ondsindede mennesker! Et klik fik Internet Explorer til at
starte op på min maskine.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 20-04-05 22:29

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> [...]