Tiger kommmer 29/4
Fra : Zaphod B

Dato : 12-04-05 13:59

www.apple.com
--
/Z
Remove NOT...INVALID to email

Fra : John D

Dato : 13-04-05 00:38

Har lige bestilt min Ibook 14" uden superdrive. Hvis der bestilles nu, får
man en gratis opgradering til Tiger.

Jeg overvejede i samme forbindelse at bestille airport express. Jeg kan godt
lide at man kan tilslutte sit anlæg og printer til den.

Der står imidlertid at der skal bruges en USB printer. Jeg har en
laserprinter som jeg er godt tilfreds med, men den går via serial porten.

Kan man komme uden om dette på nogen måde??

Martin

Fra : Zaphod B

Dato : 12-04-05 17:28

John D <no@spam.com> wrote:

> [...]
> laserprinter som jeg er godt tilfreds med, men den går via serial porten.
>
> Kan man komme uden om dette på nogen måde??

Det tror jeg ikke, men YMMV. Jeg tror bestemt det er bare rene
USB-printere som duger (og ikke alle slike heller). Jeg mener å ha sett
diskusjoner om USB-seriell-adaptere og at det ikke fungerer. Jeg ville i
alle fall ikke satset på det. Men har printeren nettverksport? I så fall
kan den fungere via en vanlig AirPort-base med LAN-port, eller en
tredjeparts trådløs ruter med samme.
--
/Z
Remove NOT...INVALID to email