MacPoET låser sig fast i 9.2
Fra : Bjarke

Dato : 10-04-05 21:22

Jeg har installeret MacPoET på OS 9.2 for at koble op på Tiscalis
bredbånd på min blå iMac G3 400 MHz. Først kunne det slet ikke køre,
og meldte fejl nr. 3. Så gav jeg det mere arbejdshukommelse, så nu kan
det indimellem åbnes een gang - anden gang låser programmet sig
konsekvent fast, og jeg må reboote helt forfra.

Flere forskellige versioner af MacPoET er forsøgt - også det nyeste,
men lige meget hjælper det.

Programmet låset sig fast, og jeg kan ikke starte andre programmer.

Har nogen et godt råd?

På forhånd tak.

mvh.

Bjarke

Fra : Zaphod B

Dato : 10-04-05 22:45

Bjarke <bjarke@mail.dk> wrote:

> [...]
> men lige meget hjælper det.
>
> Programmet låset sig fast, og jeg kan ikke starte andre programmer.

Jeg ville jo tro at du ikkke skulle trenge noen egen programvare for å
koble deg på bredbånd? Det burde holde med OS 9.2's TCP/IP kontrolpanel.
Enten burde det kunne brukes DHCP mot en ruter, eller PPPoE mot et
enklere aksesspunkt uten routing. Eller?
--
/Z
Remove NOT...INVALID to email