At smide en ekstern disk ud
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 07-04-05 22:07

kan åbenbart være lidt vanskeligt på min nyindkøbte eksterne HD, der er
kendt fra andre tråde herinde.

Jeg partitionerede den og lavede en grundbackup af min homemappe på den
partition, der har det samme navn (det er da til at huske, selv for
mig).

Den vil gerne unmounte de andre partitioner, men de nu osse tomme indtil
videre. Meddelelsen var noget med at slutte programmer og prøve igen.
Men der var nu ikke nogle programmer åben, som havde noget med backuppen
at gøre.

OK, jeg havde da lige smidt en X-system mappe med over i en selvstændig
fil, for at have noget at boote fra, hvis min PB skulle gå i udu.

Har nogen af jer et forslag til en løsning / opklaring af problemet?

NB: jeg _kan_ godt se et sprogligt problem her. Med "smide ud" mener jeg
naturligvis, at få den væk fra skrivebordet, så den kan slukkes.

--
v.h.
Mich.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 09-04-05 00:24

Mich. Ottosen <Mich@noget.invalid> wrote:

> [...]
> videre. Meddelelsen var noget med at slutte programmer og prøve igen.
> Men der var nu ikke nogle programmer åben, som havde noget med backuppen

En genstart løste problemet. Men det undrer mig stadigvæk.

--
v.h.
Mich.