Ekstra filer ved brænding med Roxio Toast
Fra : iSteen

Dato : 07-04-05 11:47

Hej

Jeg har lige været ved at brænde nogle filer ned på en CD.
Toast laver selv to små filer (Desktop DF og Desktop DB), hvad går det
lige ud på?
--
iSteen
isteen.smartlog.dk

Fra : Jesper

Dato : 07-04-05 14:24

iSteen <iSteen@litespam.dk> wrote:

> Hej
>
> Jeg har lige været ved at brænde nogle filer ned på en CD.
> Toast laver selv to små filer (Desktop DF og Desktop DB), hvad går det
> lige ud på?

Det er MacOS 9 filer som indeholder filernes ikoner, flag (låst,
standarddokument etc.), mappens størrelse og placering sidste gang den
var åben, oversigtsvalg mm.

Fra : iSteen

Dato : 07-04-05 16:13

> Det er MacOS 9 filer

Hm hm, man undrede sig bare lidt
Det er ret sjældent jeg overhovedet brænder en CD, så jeg lagde bare
mærke til det...
--
iSteen
isteen.smartlog.dk