Safari er japansk
Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 05-04-05 18:31

Når jeg surfer rundt går nogle sider i japansk for mig, f.eks. shop.com
går automatisk til jp.shop.com.
Lidt irriterende... Er der noget at gøre?

--
Mvh. Poul

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 05-04-05 19:39

Poul Skovmand Thingholm <skovmand@mac.com> wrote:

> Når jeg surfer rundt går nogle sider i japansk for mig, f.eks. shop.com
> går automatisk til jp.shop.com.
> Lidt irriterende... Er der noget at gøre?

Ikke andet end at brokke dig til Apple, og bruge en anden browser til de
berørte sites, eller skifte systemsprog! - Det er en fejl der
efterhånden har et par år på bagen.
Jeg oplevede det samme for et par år siden, og med hjælp fra teknikerne
på den berørte website, viste det sig, at der var/er en stavefejl i
Safari der betød, at den identificerede sig som dk-ja, en dansk dialekt
af japansk. (Der burde have ståer dk-da).
Selv om Apple har fået bug-report både fra firmaet og mig, har de endnu
ikke rettet fejlen. Hvis de får en hel bunke bug-reports kan det være,
at tager sig sammen til at kigge på det.

mvh.
Kaj.
--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : iSteen

Dato : 06-04-05 11:42

skovmand@mac.com (Poul Skovmand Thingholm) wrote in

> Når jeg surfer rundt går nogle sider i japansk for mig, f.eks.
> shop.com går automatisk til jp.shop.com.

Hø hø - prøv at kigge på blogger.com med Safari
Så skynder man sig, at hente en alternativ browser

--
iSteen

http://isteen.smartlog.dk

Fra : Jonas Voss

Dato : 06-04-05 12:26

In dk.edb.mac, iSteen <iSteen@spamremovaldevicegadget.gmail.com> wrote:

> Hø hø - prøv at kigge på blogger.com med Safari
> Så skynder man sig, at hente en alternativ browser

Jeg har ingen problemer med blogger.com og Safari. OS X 10.3.8, engelsk
OS.

Kan det tænkes det er fordi i har systemet sat op til dansk?

~/j

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/kontakt/> |

No trees were killed in the sending of this message. However,

Fra : iSteen

Dato : 06-04-05 17:38

voss@null.dk (Jonas Voss) wrote in news:bitci2-
jt3.ln1@zaphod.verture.net:

> Kan det tænkes det er fordi i har systemet sat op til dansk?

Det må være dér problemet ligger...

--
iSteen

http://isteen.smartlog.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 06-04-05 17:44

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Kan det tænkes det er fordi i har systemet sat op til dansk?

Det er vist det tråden drejer sig om, ikke
Dapansk

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg