Alternativ gratis newsserver?
Fra : Jonas W

Dato : 30-03-05 20:18

Hej

Er der nogen som kender til en alternativ gratis newsserver jeg kan
bruge i stedet for news.individual.net? De skal nemlig have penge for at
bruge serveren fra første april.

Tak,
Jonas

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 30-03-05 20:39

Jonas W <Jonas@in.no> wrote:

> Hej
>
> Er der nogen som kender til en alternativ gratis newsserver jeg kan
> bruge i stedet for news.individual.net? De skal nemlig have penge for at
> bruge serveren fra første april.

Jamen så forsvinder alle kunderne sgu da.

Kører TDC's bedre end den tidligere har gjort ?

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-03-05 20:52

Jonas W <Jonas@in.no> wrote:

> Er der nogen som kender til en alternativ gratis newsserver jeg kan
> bruge i stedet for news.individual.net? De skal nemlig have penge for at
> bruge serveren fra første april.

Til danske grupper kan du bruge news.sunsite.dk, men det kræver en
gratis registrering.

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Jonas W

Dato : 30-03-05 21:29

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> Til danske grupper kan du bruge news.sunsite.dk, men det kræver en
> gratis registrering.
Flot. Men hvad med skandinaviske og internationale grupper?

Jonas

Fra : Zaphod B

Dato : 30-03-05 21:39

Jonas W <Jonas@in.no> wrote:

> Flot. Men hvad med skandinaviske og internationale grupper?

news.sunsite.dk har i alle fall de norske og svenske Mac-grupper, samt
de aller fleste internasjonale (i compy.sys.*). Jeg merker at jeg av og
til får feilmeldinger når jeg svarer på en melding med follow-up til
f.eks. australske mac-grupper.

--
/Z

Fra : Jonas W

Dato : 30-03-05 21:59

Zaphod B <NOT.diskworld@mac.com.INVALID> wrote:

> [...]
> de aller fleste internasjonale (i compy.sys.*). Jeg merker at jeg av og
> til får feilmeldinger når jeg svarer på en melding med follow-up til
ja minsandten. Alle de nyhedsgrupper jeg abonnerer på findes hos
sunsite.

Jonas

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 30-03-05 22:44

Zaphod B <NOT.diskworld@mac.com.INVALID> wrote:

> Jeg merker at jeg av og til får feilmeldinger når jeg svarer på en melding
> med follow-up til f.eks. australske mac-grupper.

Findes der andre end aus.computers.mac?

Fra : Zaphod B

Dato : 30-03-05 23:02

> Findes der andre end aus.computers.mac?

Kanskje det er bare den jeg har fått feil på - jeg har sant å si ikke
sjekket. Jeg har så lite behov for autralske mac-grupper!
--
/Z

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 30-03-05 23:25

Zaphod B <NOT.diskworld@mac.com.INVALID> wrote:

> Kanskje det er bare den jeg har fått feil på - jeg har sant å si ikke
> sjekket. Jeg har så lite behov for autralske mac-grupper!

Den er lidt spøjs: a.c m. Det er tilladt at sende køb og salg
annonceringer i gruppen. Der er i hvert fald ikke nogen der beklager sig
over at de forkommer.

Jeg læser den osse på Tele2's server.