Weblogs
Fra : Steen Jensen

Dato : 30-03-05 19:14

Hejsa

Er der nogen der haft held med at poste til en weblog via MacJournal?
Jeg oprettede en blog på blogger.com (skal man registrere sig på siden,
skal man kun bruge Safari, hvis man trænger til et grin) - og prøvede at
sende et indlæg via MacJournal - det virkede ikke.

Er der nogen nyhedsgrupper, hvor weblogs hører til, da jeg gerne vil
eksperimentere lidt mere med det?

--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Jonas Voss

Dato : 30-03-05 21:48

In dk.edb.mac, Steen Jensen <steenjensen@osporto.dk> wrote:

> [...]
> skal man kun bruge Safari, hvis man trænger til et grin) - og prøvede at
> sende et indlæg via MacJournal - det virkede ikke.

Nu kender jeg ikke til MacJournal, så jeg ved ikke hvad man skal
indstille osv. for at det virker. Men du kunne måske uddybe 'det virkede
ikke' en lille smule? Det ville gøre det nemmere at hjælpe.

~/j

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/kontakt/> |

   AHHH. Donuts. . . What can't they do. -- H. Simpson

Fra : Steen Jensen

Dato : 01-04-05 13:00

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Men du kunne måske uddybe 'det virkede
> ikke' en lille smule?

Jeg så bare der var en indstilling i MacJournal, så man kunne poste
direkte på blogger.com - så det skulle jeg naturligvis undersøge.
MacJournal fik dog aldrig kontakt med blogger.com - men det kan jo
sagtens skyldes, at blogger.com vist ikke lige kan kaldes
'klippestabil'.
Bloggen bruges jo at afsindigt mange mennesker, så selv på hjemmesiden
kan det somme tider være svært at komme til.

Alternativt kan man bruge smartlog.dk - der er det lidt nemmere at komme
på, jeg prøver nu bare at holde mig til blogger.com - der er nemlig en
snedig feature, så man kan poste på sin blog ved at sende en mail
--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Jonas Voss

Dato : 01-04-05 23:25

> [...]

> direkte på blogger.com - så det skulle jeg naturligvis undersøge.
> MacJournal fik dog aldrig kontakt med blogger.com - men det kan jo

Nu har jeg hentet MacJournal, og forsøgt at poste til en weblog. Det gik
fint. Du er sikker på, at du indtaster korrekt login og password?

~/j

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/kontakt/> |

SCSI port:
Inferior grade of wine, e.g. Muscatel, Ripple, Mad Dog.

Fra : iSteen

Dato : 02-04-05 20:50

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Nu har jeg hentet MacJournal, og forsøgt at poste til en weblog. Det gik
> fint. Du er sikker på, at du indtaster korrekt login og password?

Det er da ikke umuligt, at jeg har kludret i det.
Jeg blev lidt træt at, at blogger.com var så tung at danse med, at jeg
er flyttet over på smartlog.dk
--
Steen