sorte eller hvide
Fra : S K Hagen

Dato : 30-03-05 08:23

Har noen kjøpt - eller vet noen som har kjøpt "Altec Lansing MX5021 2.1
THX Høyttalere" og kan bekrefte fargen de leveres i fra Applestore?
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/90310/wo/hB3tSkgx5ULT2lrmZ1Y1WMjqDr4/1.0.11.1.0.6.12

Problemet er at på bildet er de hvite, mens i teksten står der
"Featuring a polished, piano-quality black finish" og Applestore klarer
ikke finne svar til meg.
(jeg ønsker selvsagt hvite til min Macmini...)

SK Hagen

Fra : Kenneth

Dato : 30-03-05 09:27

S K Hagen wrote:

> [...]
> ikke finne svar til meg.
> (jeg ønsker selvsagt hvite til min Macmini...)

Medmindre du har et særligt forhold til at handle hos Apple Store, så er
det værd at overveje at nævnte kan højttalere købes for ca. 20% lavere
pris i en lang række dødelige PC butikker, både online og offline -
mange steder endda i valgfri farve, sort eller ipod-hvid. :)

Se f.eks. en liste her: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=85518

SHG har dem på lager, men jeg mener også at ComputerCity havde dem i
begge farver sidst jeg var der.

Mvh
Kenned

Fra : S K Hagen

Dato : 30-03-05 11:31

Kenneth wrote:

> [...]
>
> Se f.eks. en liste her: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=85518
>
> SHG har dem på lager, men jeg mener også at ComputerCity havde dem i

Takk for godt svar.
Mitt problem er at jeg bor i Norge....og her har jeg KUN funnet dem i
sort - enn så lenge....

SK

Fra : S K Hagen

Dato : 30-03-05 13:24

S K Hagen wrote:

> Takk for godt svar.
> Mitt problem er at jeg bor i Norge....og her har jeg KUN funnet dem i
> sort - enn så lenge....
>
> SK
Nå viste det seg at SHG hadde konor også i norge, og der var højtallerne
på lager - 500kr billigere enn applestore.
Takk igjen

SK