Caches
Fra : Henrik Enslev

Dato : 29-03-05 09:25

Hej

(OS 10.3.8)

Når jeg skal lave en sikkerhedskopi af min brugermappe, har jeg
bemærket, at en stor del af kopiaktiviteten er at kopiere caches. Det er
formentligt helt uvæsentlige data ift. genskabning af en brugerprofil og
dokumenter.

Er det korrekt, at de er uvæsentlige?

Hvis ja:
Findes der en nem vej at blive dem alle kvit på en gang?
(fx smidde en hel cache mappe i papirkurven, og lade systemet selv
oprette ny mappe ved behov, eller er det digitalt selvmord?)

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 29-03-05 11:52

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> [...]
> bemærket, at en stor del af kopiaktiviteten er at kopiere caches. Det er
> formentligt helt uvæsentlige data ift. genskabning af en brugerprofil og
Ja.

> [...]

> (fx smidde en hel cache mappe i papirkurven, og lade systemet selv
> oprette ny mappe ved behov, eller er det digitalt selvmord?)
Jeg har flere gange tømt hele cache-mappen, og også slettet selve mappen
uden at det havde mærkbare konsekvenser.