Brug af Ipod Photo 60 GB på PC og Mac
Fra : Søren Lund

Dato : 21-03-05 20:44

Hej

Er det muligt at bruge sin Ipod Photo til følgende:

Overføre sange fra itunes fra PC til Ipod Photo
Overføre billeder fra PC så de kan ses på Ipod Photo
Bruge den som ekstern disk med PC - Win XP
Bruge den som ekstern disk med Mac OSX

I givet fald hvordan skal man så formatere den. Skal det gøres i
partitioner.

Søren

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Allan Hansen

Dato : 22-03-05 14:31

ja, ja, ja og ja

det burde ikke være nødvendigt at formatterede den.