Høre DR Harddisken på nettet?
Fra : Jonas W

Dato : 20-03-05 12:22

Er det muligt på en mac?

Jonas

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 20-03-05 13:13

Jonas W wrote:
> Er det muligt på en mac?
>
> Jonas

Ja da, sørg blot for at have Windows Media Player installeret.
Playeren finder du her på Microsoft's Mactopia side !
http://www.microsoft.com/mac/downloads.aspx

Fra : Jonas W

Dato : 20-03-05 13:45

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Ja da, sørg blot for at have Windows Media Player installeret.
> Playeren finder du her på Microsoft's Mactopia side !
> http://www.microsoft.com/mac/downloads.aspx
Jeg har tidligere hørt det på den måde, men nu virker det ikke.

Jonas

Fra : Jonas W

Dato : 20-03-05 14:47

Jonas W <Jonas@in.no> wrote:

> Jeg har tidligere hørt det på den måde, men nu virker det ikke.

Problemet er min internetforbindelse, har det vist. For ude på mit
arbejde kan man sagtens høre Harddisken på nettet.

Jonas

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 20-03-05 15:43

Jonas W <Jonas@in.no> wrote:

> Jeg har tidligere hørt det på den måde, men nu virker det ikke.

Det er vel ikke en G5 du har?

Fra : Jonas W

Dato : 20-03-05 16:38

> Det er vel ikke en G5 du har?
Nej, det er en iBook G4. Problemet viste sig at være min netforbindelse
hjemme.

Jonas

Fra : Jonas Voss

Dato : 20-03-05 18:25

In dk.edb.mac, Jonas W <Jonas@in.no> wrote:

> Jeg har tidligere hørt det på den måde, men nu virker det ikke.

Kan du definere hvorledes det ikke virker? Mao. hvad gør du, og hvad
sker der?

~/j

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

      Mouse pad (n): Where mice are launched.

Fra : Jonas W

Dato : 20-03-05 19:53

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Kan du definere hvorledes det ikke virker? Mao. hvad gør du, og hvad
> sker der?

Problemet viste sig at være internetudbyderen.

Jeg er i udlandet for tiden og har adgang til nettet hjemmefra gennem et
fremmed universitets server. Desværre er der en del nettjenester jeg
ikke kan bruge gennem deres servere, fx min netbank, Backup til .Mac
(iSync fungerer derimod fint) og, viste det sig i dag, DR Harddiskens
lydarkiv.

Jonas