USB Printerdeling
Fra : Martin Sorensen

Dato : 12-03-05 14:54

Hej;

Vi har 2 maskiner der begge kører 10.2.8, en Cube og en iBook.

Til Cuben er tilsluttet en HP Deskjet 959C (USB), med HPIJS-printerdriver.

iBooken bruger Airport på at komme på nettet, både Cube og Airport sidder
på en router.

Indtil for en uges tid siden var printeren delt forholdsvis uproblematisk.
Den dukkede op på iBooken kort efter at Cuben blev vækket.

Nu kan jeg ikke finde den mere! Den viser sig ikke i printcenter, og selv
om jeg vælger "alt" når jeg åbner de passende menuer dukker der ikke noget
op. Jeg kan stadig stadig se Cuben som server fra iBooken, og også logge
på for fildeling.

Sharing står som det skal, ligeledes FW. Routeren er der ikke pillet ved i
umindeligheder, faktisk har jeg glemt PW :-/

Nogle ideer? Det er skide irriterende!

Hvis nogen så ovenikøbet kunne fortælle hvordan jeg deler printeren til
Windowsmaskiner vil jeg være nærmest lykkelig.

På forhånd tak

Martin