At købe Mac i London
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 09-03-05 23:52

Jeg er nødt til at rapportere fra en nyligt overstået tjenesterejse til
London, hvor en kollega, der kender og deler mine tilbøjeligheder, fik
gelejdet mig hen til den rigtige adresse: Regent Street 235, hvor et
palæ i to etager åbnede i november.

http://www.apple.com/uk/retail/regentstreet/

Se billeder fra åbningen. - Det turde være overflødigt at nævne, at alt
hvad hjertet kan begære af nyere hardware og software kan findes her.
Henved 100 Mac-er i alle størrelser står fremme til fri afbenyttelse.
Butikken havde åbent sent lørdag eftermiddag. Der var sort af mennesker.
Men det var ikke desto mindre muligt hurtigt at finde en medarbejder til
vejledning.

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Anders Mørk

Dato : 10-03-05 15:27

> [...]
> London, hvor en kollega, der kender og deler mine tilbøjeligheder, fik
> gelejdet mig hen til den rigtige adresse: Regent Street 235, hvor et

Smart koncept... Lidt ala Nike Town, men Apple er jo heller ikke 'bare'
computere, men lidt mere et livsstilsvalg

../Anders