Musik
Fra : Tue Linder

Dato : 29-05-01 18:59

Fuck hvor jeg hader bands der sælger deres kunst til brug i reklamer!
Fuck hvor jeg hader bands der laver nye numre ud af gamle numre!Så slipper
man jo for at lette røven.
En fyr har udgivet en plade med gamle klassikere,han har bare lagt en syret
effekt ind i lydbilledet.
Enhver der arbejder med musik på computer ved hvor let det er.Det er bare at
trykke på en knap.
Fuck hvor jeg hader denne venden tilbage til gamle stilarter.R&B
eksempelvis,altid med en irriterende trommemaskine oveni!
Fuck de pladeselskaber der udvælger musik som rettes imod masserne i stedet
for at fremme mangfoldigheden.
Har du nogensinde set en reklame på tv2 for et metalband?Måske for
Metallica,
men det er fordi de har lavet kommercielle sange.
Er du musiker så henvend dig til de små pladeselskaber,eller start dit eget.
Alt du behøver er en computer,en cd-brænder og en printer.
Create Manipulate Destroy.

Fra : John K

Dato : 29-05-01 19:10

> [...]

> Metallica,
> men det er fordi de har lavet kommercielle sange.

NÅ - Hvorfor mon...

> Er du musiker så henvend dig til de små pladeselskaber,eller start dit
eget.
> Alt du behøver er en computer,en cd-brænder og en printer.
> Create Manipulate Destroy.

Gud fader... :(

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 29-05-01 19:18

Tue Linder skrev:

> Har du nogensinde set en reklame på tv2 for et metalband?

Ja - og jeg kunne ikke tro mine egne øjne. Jeg troede først, det var en
reklame for et eller andet andet, men det var faktisk en reklame for
bandets plade - en reklame, der kørte for en måned siden oder so. Jeg
kan ikke lige huske, hvad bandet hed, men musikken lød ret fed - lidt i
stil med Deftones eller Korn.

--
Venlig hilsen
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Niles

Dato : 29-05-01 22:11

"Jonas Koch Bentzen" <ingen.epostadresse@eksempel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bandets plade - en reklame, der kørte for en måned siden oder so. Jeg
> kan ikke lige huske, hvad bandet hed, men musikken lød ret fed - lidt i

Kunne det være Linkin park, det er ihvertfald et Korn wanna-be band der
bliver reklameret for

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 30-05-01 17:05

Niles skrev:

> [...]
> meddelelse news:9f0ovj$11r2$1@news.cybercity.dk...

> Kunne det være Linkin park, det er ihvertfald et Korn wanna-be band

Yes, det var det. Det lød nu bedre end Korn, som efter min mening er
stærkt overvurderet.

--
Venlig hilsen
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Christian Trier

Dato : 30-05-01 18:35

Ku det være Creed? Det var bare et gæt selvom det ik lyder særligt metal
agtig

Jonas Koch Bentzen <ingen.epostadresse@eksempel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9f35j8$r2s$2@news.cybercity.dk...

Fra : ouiou

Dato : 31-05-01 02:38

Eller hvad med Crazy Town, det er sgu' da heller ikke letbenet tøsepop.

Mvh. OUIOU

Fra : Invader Zim

Dato : 31-05-01 17:57

"ouiou" <ouiou@yahoo.dk> wrote in message
> Eller hvad med Crazy Town, det er sgu' da heller ikke letbenet tøsepop.
>
> Mvh. OUIOU

lol!

(det er en joke, ikke?)

-Invader Zim

Fra : Lars Bernau

Dato : 03-06-01 09:11

In article <KDuR6.7908$dS3.479709@news010.worldonline.dk>,
dapolicemanwhopunches@heads.fuk says...

> "ouiou" <ouiou@yahoo.dk> wrote in message

> lol!
>
> (det er en joke, ikke?)
>
> -Invader Zim

Har du hørt resten af pladen ??? udover Butterfly ?? Jeg ville blive
vildt skuffet hvis jeg havde købt pladen i den tro at resten af albummet
lød som singlen, for så at komme hjem og finde ud af at resten er
skrammelrock.

En go' grund til at høre pladen i forretningen inden man køber den

Lars

Fra : Invader Zim

Dato : 04-06-01 18:36

"Lars Bernau" <bernau@mail.dk> wrote in message
> [...]
> skrammelrock.
>
> En go' grund til at høre pladen i forretningen inden man køber den

prøv at læse det originale oplæg til denne tråd.

-Invader Zim

Fra : Lars Bernau

Dato : 03-06-01 09:13

In article <9f0o6i$4tf$1@news.inet.tele.dk>, tue.linder@mail.tele.dk
says...
> Enhver der arbejder med musik på computer ved hvor let det er.Det er bare at
> trykke på en knap.
Hvilket du så åbenbart ikke gør !!! For mere forkert kan det ikke være!

> Har du nogensinde set en reklame på tv2 for et metalband?Måske for
> Metallica,
Ja da... den der hvor de spiller sammen med et bigband, reklamerede de da
for på Tv2

Lars

Fra : Michael Petersen

Dato : 06-06-01 11:23

at kalde Kamen og San Francisco Symphony Orchestra for et Big Band er vel
noget nær en fornærmelse.

Så vidt jeg ved spiller et Big Band Jazz og en symfoni orkester spiller
Klassisk.

Der findes reklamer for alle slags musik der kan sælges i tilstrækkelig
store kvantiteter til at det kan betale sig at lave tv reklame. Metallica er
blevet så store ligesom Limp Bizkit, Linkin Park, Aerosmith, DAD o.m.a.
Men du hører nok ikke en reklame for den nye med Paradise Lost eller Red
Warszawa da de jo på trods af stor popularitet ikke sælger plader nok.

mvh

Michael