Træbeskyttelse/maling
Fra : Puk

Dato : 09-05-05 18:10

Hej alle

Nu nærmer sig tiden, hvor vi får det træ, som vores hus skal beklædes med
leveret. Det leveres trykimprægneret og vi skal så male det to gange.
Første gang inden det sættes op og anden gang efter opsætningen.

Men kan nogen anbefale en maling? Vi skal bruge noget heldækkende, idet vi
gerne vil ende med et blåt hus, men jeg har ingen idé om, hvad der er bedst
at vælge.

Jeg skal naturligvis ind nogle forskellige steder og forhøre mig om priser.
Der må være noget rabat at hente, når man skal bruge så meget maling, som vi
skal til at male et helt hus 2 gange.

Pris er altså sådan set nemt nok at tjekke, men når det gælder indendørs
maling, så kan det jo også købes for billigt. Gælder det samme for
udendørsmaling?

Har nogen prøvet at benytte www.malerlager.dk? Er deres maling på højde med
alle de andre mærker?

Jeg vil sætte stor pris på at høre jeres gode råd og erfaringer.

Mange hilsner
Puk