Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er der nogen....
Fra : Gert Medom

Dato : 08-05-05 08:50

der kender en havn med tjåggende kuttere og garn på molen og store
grovmåger.

Jeg bor i Århus.

Mvh Gert medom

Fra : ab©

Dato : 08-05-05 09:00

"Gert Medom" <Gert.medom@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> der kender en havn med tjåggende kuttere og garn på molen og store
> grovmåger.

Ja, sådan er der på havnen i Gudhjem

ab

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 08-05-05 10:00

Gert Medom wrote:
> der kender en havn med tjåggende kuttere og garn på molen og store
> grovmåger.
>
> Jeg bor i Århus.
>
> Mvh Gert medom

Hvis du kan undvære en havn, så er Thorup Strand bestemt et besøg værd.
Thorup Strand har ingen havn, her trækkes kutterne op på land.

Thorup Strand:
http://visitnord.dk/var/galleri/images/Bild-407.jpg
http://www.kystfisker.net/thorup/thorupstrand.jpg

Kort:
http://www.kolonierne.dk/_flat/Thorupstrand/thorupstrand_a_.gif
http://www.sologstrand.no/images/destinationer/21.gif

Koordinater:
N57º08.357 E009º07.567

/Mogens

Fra : Bo Bjerre

Dato : 08-05-05 11:24

Mogens Beltoft wrote:

> Hvis du kan undvære en havn, så er Thorup Strand bestemt et besøg værd.
> Thorup Strand har ingen havn, her trækkes kutterne op på land.

Jeg troede engetligt at man var holdt op for flere år siden. Jeg husker
sidst jeg var der, for snart 10 år siden, at nogle tyske turister
troede, at man kunne betale med VISA kort, og få fiskene pakket ind.

Man skal betale med mønter, der kan vaskes rene. Og man skal selv have
en pose med, ellers står man bare med de døde fisk i hånden ))

Bo //

Fra : Jan Bøgh

Dato : 08-05-05 17:37

Bo Bjerre wrote:

> [...]
> husker sidst jeg var der, for snart 10 år siden, at nogle tyske
> turister troede, at man kunne betale med VISA kort, og få fiskene

Det har været sjællændere. Tyskerne har været ret sene til at smide om sig
med plastik. Sjællænderne forelskede sig straks de så ordet 'kredit' indgå i
kreditkort (og ja, jeg ved skalm godt at Visa er et debet-kort, så glem bare
insekterotikken!).

Hvorfor er betalingsanlægget til Storebæltsbroen opført på sjællandssiden?
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Svar: Man turde ikke give sjællænderne kredit!

v.h
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : J J H

Dato : 08-05-05 19:01

http://lodsen.dk/

Klik ind på dette link og du vil se et meget flot fiskermiljø

hilsen Jette