Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problem med Nikon F50
Fra : Jimmi Wolff

Dato : 05-05-05 10:05

Hej Allesammen

Jeg har et Nikon F50 som jeg har være utrolig glad for.
Men nu har jeg fået et irriterende problem. Når jeg sætter en ny film i
spoler den fint nok frem til billede et, men den skriver Err aligevel. Når
jeg så åbner til filmen, ser det ud som det skal være.

Jeg har prøvet med to forskellige film, godt nok fra samme pakke.

Nogen forslag??

M.V.H
Jimmi Wolff

Fra : lars bo

Dato : 05-05-05 10:55

Hej Jimmi
http://www.lensinc.net/manuals/N50_user.PDF kan du finde en brugermanual
heraf fremgår det at det kan være lav batteristand.
hilsen
lars bo
www.stien.dk

Fra : Jimmi Wolff

Dato : 05-05-05 13:18

"lars bo" <lbh@postkasse.com> skrev i en meddelelse
> Hej Jimmi
> På http://www.lensinc.net/manuals/N50_user.PDF kan du finde en
> brugermanual
> heraf fremgår det at det kan være lav batteristand.
> hilsen
> lars bo

Takker for forslaget, men jeg har også prøvet at skifte batteri til et helt
nyt.

M.V.H
Jimmi Wolff

Fra : lars bo

Dato : 05-05-05 14:23

Hej Jimmi
Hvis du går til side 60 i .pdf dokumentet er der 6 eksempler til at err
blinker, det kan være hvilken somhelst af disse.
hilsen
lars bo
www.stien.dk/galleri

Fra : Jimmi Wolff

Dato : 05-05-05 22:44

> [...]
> Hvis du går til side 60 i .pdf dokumentet er der 6 eksempler til at err
> blinker, det kan være hvilken somhelst af disse.
Mange tak Lars, det var mig der er en klovn Jeg synes at det lignede en
film på billede ved siden af ERR. Det var det ikke!! Det var objektivet, der
ikke var indstillet korrekt.

M.V.H
Jimmi Klovn