Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fotostafet -ny opgave til uge 19 - Ved Va~
Fra : Carina

Dato : 01-05-05 21:16

Hej Søren,
tak for valget, er ikke helt enig med dig, men vil da ikke klage *G*

Emnet for uge 19 bliver så "Ved Vandet"
det kan være en fisker, en hund der leger, børn der undersøger strandkanten,
en fugl der leder efter føde osv. i fortolker selv emnet

I har nu 14 dage til at blive våde i - jeg laver en resultattråd torsdag i
uge 19, da vi rammer pinsen i weekenden bliver jeg nødt til at udsætte
slutten til mandag aften, ellers skal jeg finde en villig dommer til at tage
beslutningen om søndagen?

Regler kan findes her:
http://www.fotostafetten.dk/

Mener at emnet til næste uge vat Sport - men korriger mig lige hvis jeg
tager fejl

/Carina
www.aussies.dk

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 01-05-05 21:21

On Sun, 1 May 2005 22:15:35 +0200, Carina wrote:

> [...]
>
> Regler kan findes her:
> http://www.fotostafetten.dk/
>
> Mener at emnet til næste uge vat Sport - men korriger mig lige hvis jeg

Helt korrekt.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Jorgen

Dato : 02-05-05 07:05

Kan man tilmelde sig en mail-liste i http://www.fotostafetten.dk/

Jørgen
http://www.sitecenter.dk/bodholdt/
http://home20.inet.tele.dk/bodholdt/

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 02-05-05 13:12

On Mon, 2 May 2005 08:04:44 +0200, Jorgen wrote:

> Kan man tilmelde sig en mail-liste i http://www.fotostafetten.dk/

Nej der er ingen mail-liste. Man bliver nødt til at følge med i gruppen.
Fotostafetten er for brugerne af denne gruppe og dem er er interesserede.

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 11-05-05 23:09

Hej
Hermed mit bidrag til stafetten uge 19