Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
magtkamp ?
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-04-05 16:09

Hej derude

Er det kun mig der undrer sig lidt over at der de sidste 2 dage er kommet
hele 3 forslag om nye grupper/ændringer af eksisterende ? Nogen der kan give
en forklaring på dette ? Ser sgu lidt uldent ud her fra min stol....

/Ole

Fra : Bo Bjerre

Dato : 14-04-05 17:30

"Ole Rasmussen" <ole@nowhere.com> wrote in message
> [...]
> hele 3 forslag om nye grupper/ændringer af eksisterende ? Nogen der kan
> give en forklaring på dette ? Ser sgu lidt uldent ud her fra min stol....

-sådan en stol har jeg osse...

Bo //

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 14-04-05 18:58

Bo Bjerre wrote:

> -sådan en stol har jeg osse...

I kan bare tage et kik i news:dk.admin - der bliver "kampen" nemlig
afgjort...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-04-05 21:06

> I kan bare tage et kik i news:dk.admin - der bliver "kampen" nemlig
> afgjort...

Kan bare ikke forstå at det er nødvendigt......

Minder mig mest om en flok kvinder der alle er PMS på én gang - det sgu
irriterende at se på!!!!

/Ole

Fra : Jakob

Dato : 14-04-05 21:38

In article <425ecd2c$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
ole@nowhere.com says...

> Kan bare ikke forstå at det er nødvendigt......
>
> Minder mig mest om en flok kvinder der alle er PMS på én gang - det sgu
> irriterende at se på!!!!

Du har så evigt ret, jeg lod mig rive med, damn.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-05 21:55

On Thu, 14 Apr 2005 22:06:01 +0200, "Ole Rasmussen" <ole@nowhere.com>
wrote:

>Kan bare ikke forstå at det er nødvendigt......
>
>Minder mig mest om en flok kvinder der alle er PMS på én gang - det sgu
>irriterende at se på!!!!

LOL - Det var dagens fedeste metafor

/Alex

Fra : NikonPro.dk

Dato : 14-04-05 22:07

> LOL - Det var dagens fedeste metafor
>
> /Alex

Ja, men hvor jeg kan følge ham.

Det er tit uværdigt, hvad der foregår her i gruppen, hvorfor jeg normalt
aldrig skriver her, hvilket jeg heller ikke vil gøre igen.

Men "udtalelsen" er så rigtig som den kan være

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Jakob

Dato : 14-04-05 22:40

In article <425edba4$0$179$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, mail"fjern-
dette"@NikonPro.dk says...

Det er da en skam.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : michael bs

Dato : 14-04-05 22:48

"Ole Rasmussen" <ole@nowhere.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hele 3 forslag om nye grupper/ændringer af eksisterende ? Nogen der kan
> give en forklaring på dette ? Ser sgu lidt uldent ud her fra min stol....

Magtkamp ved jeg ikke. Synes bare det er pinligt at overvære.
Michael

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-04-05 12:30

> Ser sgu lidt uldent ud
> her fra min stol....

Hvad mener du? Nogle personer har en mening om gruppen og dens fremtid. Det
er der vel ikke noget uldent i. Derimod finder jeg det uldent, du smider
sådan en kommentar med sådan en overskrift, der åbenlyst blot er beregnet på
at puste til gløderne, i stedet for at deltage seriøst i debatten ovre i
dk.admin. Hvad håber du at opnå med dit "spørgsmål"?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 04/14/05)