Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Anmeldelser af objektiver, hjemmeside?
Fra : Brian Lund

Dato : 14-04-05 15:50

Hej, ja så har jeg fået investeret i et EOS 350D med kit objektiv, men det
rækker jo ikke til alverden :)

Findes der nogen hjemmesider som gør meget i anmeldelser af objektiver,
såvel de billige som de dyre?
Jeg står snart og skal købe nogen nye objektiver, og jeg har så mange
forskellige i tankerne at jeg ikke vil belemre gruppen med det hele tiden,
jeg har søgt lidt på dpreviews forums men de er ikke altid enige, og google
er heller ikke altid hjælpsom...

Brian

Fra : KNL DtP

Dato : 14-04-05 16:10

"Brian Lund" <geronimo@nomail-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der nogen hjemmesider som gør meget i anmeldelser af objektiver,
> såvel de billige som de dyre?

Her er lidt at kigge på.

FredMiranda:
http://www.fredmiranda.com/reviews/

PhotoZone:
www.kortlink.dk/photozone/qzw

Photodo:
http://www.photodo.com/nav/prodindex.html

The Digital Picture:
http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-Lens-Reviews.aspx

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Christer Holte

Dato : 14-04-05 16:20

Prøv at kigge på www.dpreview.com

Fra : KNL DtP

Dato : 14-04-05 16:36

"Christer Holte" <nospam@FJERNchristerholte.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at kigge på www.dpreview.com

DPReview tester ikke objektiver - kun kameraer.

Brian skrev også, at han havde læst i forumet - uden at få noget brugbart ud
af det.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Christer Holte

Dato : 15-04-05 08:45

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> DPReview tester ikke objektiver - kun kameraer.
>
> Brian skrev også, at han havde læst i forumet - uden at få noget brugbart
> ud
> af det.

Jeg har nu haft meget glæde af deres forum, når det gælder erfaringer og
objektiver mod hinnanden. Tit er der også henvisninger til steder på nettet
med test og sådan. Blot min erfaring !

Fra : Dav

Dato : 14-04-05 17:58

> [...]
> Jeg står snart og skal købe nogen nye objektiver, og jeg har så mange
> forskellige i tankerne at jeg ikke vil belemre gruppen med det hele tiden,

Her er lidt hjælp at få, men mest objektiver i den dyrere ende:
http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-Zoom-Lens-Reviews.aspx

Venligst,
Dav.

Fra : Brian Lund

Dato : 14-04-05 18:11

> Her er lidt hjælp at få, men mest objektiver i den dyrere ende:
> http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-Zoom-Lens-Reviews.aspx

Tak til dig, og til de andre, så har jeg da lidt at starte med :)

Brian

Fra : Jan Bøgh

Dato : 16-04-05 08:43

Dav wrote:

> Her er lidt hjælp at få, men mest objektiver i den dyrere ende:
> http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-Zoom-Lens-Reviews.aspx

Der er da kun noget om et eller andet obskurt mærke, der lyder som om det er
produceret på en våbenfabrik

vh
Jan