Foto
IBM760 5420
Teil 3020
er der noget prismæssigt at hente i Prag?
Fra : ivan

Dato : 08-04-05 16:25

Jeg skal til Prag i næste uge, og tænkte om der evt. skulle være noget at
spare på en tele (+evt. makro) linse til mit Olympus E300?

mvh
ivan

Fra : Morten Wartou

Dato : 08-04-05 16:30

ivan wrote:
> Jeg skal til Prag i næste uge, og tænkte om der evt. skulle være
> noget at spare på en tele (+evt. makro) linse til mit Olympus E300?

Da jeg var i Prag for et par år siden, var der absolut ingen idé i at købe
noget som helst fotoudstyr dér. Desuden var der umådeligt få fotobutikker,
og de flestes udvalg var ekstremt ringe.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Men jeg er ikke stupid, så jeg vil ikke mere ulejlige denne gruppe med
mine billeder og indlæg." -Niels Riis Ebbesen i dk.fritid.foto 17. april

Fra : ivan

Dato : 08-04-05 17:57

Ok.. Jeg havde det lidt på fornemmelsen. Så må jeg vel bare nøjes med de
tjekkiske øl i stedet ;0)

Tak for responsen

ivan

Fra : Erik W.

Dato : 08-04-05 22:09

"ivan" <ivan@aub.dk> skrev i en meddelelse
> Ok.. Jeg havde det lidt på fornemmelsen. Så må jeg vel bare nøjes med de
> tjekkiske øl i stedet ;0)

Kør et par hundrede kilometer uden for Pragh så kan du få enorme mængder
gullasch med Knedlich til næsten ingen penge

Mvh Erik

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-05 18:05

> Jeg skal til Prag i næste uge, og tænkte om der evt. skulle være noget at
> spare på en tele (+evt. makro) linse til mit Olympus E300?
>
> mvh
> ivan

Da jeg var dernede for godt et år siden kostede et 300D lidt mere end i
Danmark. Udvalget er meget ringe i forhold til danske forhold. Et 300D
kostede dengang, hvad der svarer til en lokal kassedames årsindtægt -
brutto! Nok derfor der er så lille udvalg...

Mvh.
Claus Petersen