Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fotostaffet uge 14
Fra : Simon Nielsen

Dato : 06-04-05 20:30

Jeg vil bare sige at jeg ikke har glemt staffeten, men af hensyn til at den
ikke smutter for langt tilbage i gruppen vælger jeg at poste resultattråden
Fredag aften hvorefter man så kan lægge indlæg ind. Er mand ikke hjemme I
weekenden så post endelig i denne tråd så skal jeg sørge for link til
billeder bliver frigivet i resultattråden

Mvh
Simon

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 07-04-05 16:01

On Wed, 6 Apr 2005 21:30:11 +0200, Simon Nielsen wrote:

> [...]
> weekenden så post endelig i denne tråd så skal jeg sørge for link til
> billeder bliver frigivet i resultattråden

Helt ok med mig. Så jeg trækker min energi væk for denne gang. Savnede
bare at du havde gjort det i sidste uge som du rettelig skulle have gjort
når det var uge 13 var den oprindelige. Jeg regner med at vinder kåret
søndag aften som det sig hør og bør.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Simon Nielsen

Dato : 07-04-05 16:54

"Jens Stadsgaard" <jensstadsgaaard@post.invalid> wrote in message

> [...]
> bare at du havde gjort det i sidste uge som du rettelig skulle have gjort
> når det var uge 13 var den oprindelige. Jeg regner med at vinder kåret

Helt ok, så vidt jeg ved så var det i uge 12 jeg vandt og så skulle jeg
finden emne til uge 14. Men måske har jeg husket forkert.

Mvh
Simon

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 07-04-05 17:02

On Thu, 7 Apr 2005 17:54:22 +0200, Simon Nielsen wrote:

> Helt ok, så vidt jeg ved så var det i uge 12 jeg vandt og så skulle jeg
> finden emne til uge 14. Men måske har jeg husket forkert.
>
> Mvh
> Simon

Du vandt i uge 11 i tråden statenden med Message-ID:
<423c795c$0$248$14726298@news.sunsite.dk> postet den 19. marts.

Og du annoncerede et emne i Message-ID:
<423e98d4$0$91658$edfadb0f@dread14.news.tele.dk> postet den 21. marts for
uge 13.

Så du husker forkert.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 07-04-05 20:52

> Du vandt i uge 11 i tråden statenden med Message-ID:
> [...]

Ok, der er så lige røget en uge. Det er jeg ked af. Men jeg har simpelthen
så travlt for tiden. Håber det er ok.

Mvh
Simon

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 07-04-05 17:35

On Thu, 7 Apr 2005 17:54:22 +0200, Simon Nielsen wrote:

Prøv også at se tilbage i trådene de sidste 3 - 4 uger omhandlende
fotostafetten.

Der er sikkert også flere tråde men det var dem jeg lige kunne finde. Så
finder du ud af at fotostafetten er ved at uddø, hvis vi ikke alle gør vor
indsats.