Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostafetten uge 14 emne: Naturens hånd
Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 04-04-05 14:52

Emnet for fotostafetten uge 14 er "Natures hånd"

Emnet blev oprindelig stillet af Simon Nielsen, men han har åbenbart ikke
magtet opgaven (melder Simon Nielsen er han velkommen til at overtage
tjansen som dommer). Så derfor overtager jeg stafetten og udnævner en
vinder søndag aften kl. 20 eller deromkring. Billeder postet efter kl. 10
søndag formiddag deltager uden for konkurrence. Billeder skal være taget i
perioden fra den 1. offentliggørelse af emnet den 21. marts og indtil den
10. april om morgenen. Så er der givet lidt spillerum på reglerne for
stafetten. Der bliver postet en resultattråd torsdag eftermiddag/aften.

Jeg forventer et billede der viser noget om hvad naturen gør og ikke blot
et dyrebillede. Det kan f.eks. være et væltet træ fyldt med mos, svampe og
råd. I finder nok selv på bedre eksempler og jeg glæder mig til at se hvad
i finder på alle sammen.

Jeg håber at alle deltager jo flere jo bedre, også jer der var med til at
starte fotostafetten i sin tid.

Ellers følger vi regler for fotostafetten som kan findes her
http://www.fotostafetten.dk/Regler.php

Enmnet for uge 15 er stillet af Hans Jørgensen og er "Offentlig transport"
Husk det nu.

PS. Hans post en emne tråd også så alle har set at emnet for uge 15 er
"Offentlig transport"

--
M.v.h
Jens Stadsgaard