Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ixus 40 - nogle bedre bud i prisklassen?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 02-04-05 10:25

Har kig på et Ixus 40, og vil lige høre om andres erfaringer med den - kan
læse mig frem til at det meste er positivt omkring kameraet, bortset fra
billedkvaliteten i hjørnerne af billedet. Er det noget der betyder noget,
når jeg kun skal bruge det til privat fritidsbrug? Jeg har et Ixus af den
første model der kom for en del år siden, og har været glad for det, så den
billedkvalitet har ikke afskrækket mig

Er der andre gode bud i samme prisklasse, som jeg bør kigge på?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Flemming

Dato : 02-04-05 10:37

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> [...]
> har været glad for det, så den billedkvalitet har ikke afskrækket mig
>

> Er der andre gode bud i samme prisklasse, som jeg bør kigge på?

Ixus 50, den er lige på trapperne. Kan nok fåes til 2700 kr.

--
Mvh. Flemming

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 02-04-05 15:52

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> skrev i en meddelelse

> Ixus 50, den er lige på trapperne. Kan nok fåes til 2700 kr.

Den så jeg også de havde i butikken - får jeg mere end en størrere fil ud af
det?

Fra : Flemming

Dato : 02-04-05 21:55

..°o.O Thomas O.o°. wrote:

> Den så jeg også de havde i butikken - får jeg mere end en størrere
> fil ud af det?

USB 2.0 og nogle flere indstillings muligheder sådan som jeg husker det.

--
Mvh. Flemming

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 03-04-05 09:41

> USB 2.0 og nogle flere indstillings muligheder sådan som jeg husker det.

Jeg regner ikke med at komme til at bruge USB 2.0 da jeg bruger en
kortlæser. Må se om jeg kan finde de ekstra indstillingsmuligheder, og finde
ud af om de er pengene værd

Tak for hjælpen.

Fra : Flemming

Dato : 03-04-05 09:47

..°o.O Thomas O.o°. wrote:

> Jeg regner ikke med at komme til at bruge USB 2.0 da jeg bruger en
> kortlæser. Må se om jeg kan finde de ekstra indstillingsmuligheder,
> og finde ud af om de er pengene værd

Problemet er også at få fat i et Ixus 50, der er ikke nogle der har dem. Jeg
har stort set været parat til at købe i 2 -3 uger nu, men Canon levere
åbenbart ikke.

--
Mvh. Flemming

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 03-04-05 18:46

> [...]
Jeg
> har stort set været parat til at købe i 2 -3 uger nu, men Canon levere

Jeg så den da i en fotobutik på gågaden i Horsens i går - måske de bare har
haft en enkelt til at stå fremme?

Fra : Flemming

Dato : 03-04-05 22:17

..°o.O Thomas O.o°. wrote:

> Jeg så den da i en fotobutik på gågaden i Horsens i går - måske de
> bare har haft en enkelt til at stå fremme?

De har også fået den nogle steder i KBH, har jeg efterfølgende set.

--
Mvh. Flemming