Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Konfirmations gave.
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 29-03-05 16:19

Hej Ng.

Jeg vil gerne give min søster et digital kamera i konfirmations gave.

Prisen skal helst ikke være højere end 2000 kr.

Har kigget lidt på Olympus (den lille model), men ved ikke ringtigt hvad jeg
skal vælge.

Kan i komme med nogen forslag ud fra oversåtende?

--

/Kenneth K

Fra : Niels E. Holm

Dato : 29-03-05 16:40

Hej !
Nicon Coolpix 4200 i Merlin til 1999. er mig bekendt en god ide.
Mvh Niels Holm

Fra : Jesper

Dato : 29-03-05 18:49

"Niels E. Holm" <olskjaer@holm.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
> Nicon Coolpix 4200 i Merlin til 1999. er mig bekendt en god ide.
> Mvh Niels Holm

Bortset fra at prisen er for høj - den nye model Coolpix 4600 koster 1375,-
Dertil kommer selvfølgelig batterier, oplader og flash RAM og så er vi oppe
omkring 2000 igen :)

/jesper

Fra : Niels E. Holm

Dato : 30-03-05 13:39

Nu ved jeg ikke hvad der medfølger fra Merlin, men hvis det KUN er kameraet
må vi jo atter konstatere at kunderne blir snydt, når Merlin ydermere påstår
de har sat prisen 1000 kr. ned
mvh Niels