Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
1Gb SD kort fra Metro
Fra : Flemming

Dato : 22-03-05 23:04

Hejsa,

Metro har nogle 1GB SD kort mærket Sigma. Hvordan er det nu lige med
hastigheden, skal man regne med at kunne bruge dem sammen med et IXUS 50,
til film;VGA 30 billeder/sek. ? Eller hvad skal man gå efter ?

--
Mvh. Flemming

Fra : Jakob

Dato : 23-03-05 09:54

In article <42409682$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
spamme@trashcan.dk says...
> [...]
> hastigheden, skal man regne med at kunne bruge dem sammen med et IXUS 50,
> til film;VGA 30 billeder/sek. ? Eller hvad skal man gå efter ?

Prøv at se tråd om "ixus 700" MAT er lige kommet med nogle meget
omfattende links.

Hvis du ikke gider læse det kan jeg fortælle at jeg har købt et 512
kingston elite pro, highspeed som skulle være rimeligt hurtigt. Du kan
få det hos proshop og bj-trading.dk .Det ser ud til at sandisk extreme
og sandisk ultra kortene er de hurtigste.

Det ser også ud til at 512 mb kortene generelt er hurtigere en 1 gb i
samme serie, men om det betyder noget aner jeg ikke.

Jeg er ret sikker på at du skal have et highspeed kort for at kunne tage
billeder hurtigt efter hinanden, det skal man hvertfald med et ixus 700.

--
Venlig hilsen

Jakob