Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
beskære mange billeder på én gang?
Fra : Jacob K.

Dato : 22-03-05 21:19

Ja, dav.

Kan nogen oplyse mig om hvorvidt det er muligt i Photoshop Elements at
beskære mange billeder på én gang?
Jeg har taget en serie billeder af min datter som står og ser sjov ud. Jeg
vil nu beskære alle billederne på nøjagtig samme måde og derefter sætte dem
sammen i en serie.

Det sidste kan jeg godt finde ud af vha. layers, men er der ikke en smutvej
til beskæringen så jeg ikke skal gøre det manuelt på hvert enkelt billede?

Eller alternativt: Kan man gøre det med et andet program som jeg lige kan
hente på nettet?
Jeg bruger XP Home, hvis dét har nogen relevans.

Vh. Jacob K.

Fra : N/A

Dato : 22-03-05 21:36

Fra : Jacob K.

Dato : 22-03-05 21:36

> Prøv dette program. Syntes selv det er ret godt og gratis enda.
> http://ekot.dk/programmer/JPEGCrops/

*lige* nøjagtig hvad jeg havde brug for!
Jeg takker mange gange.

Vh. Jacob K.