Michael Carøe
Fra : Lars Kræmmer

Dato : 27-05-01 22:12

Hej

Så Michael Carøes afskedsshow i fjernsynet i dag. I den sidste halvdel sang
han en sang med teksten:"She may the famin or the feast" Jeg fik desværre
ikke fat i hvem der har lavet den originalt, men jeg ville meget gerne have
hjælp til at finde ud af det.

Pft

Lars

--------
Jeg har fået ny email adresse: lars.kraemmer@mail.dk

Fra : Andrew

Dato : 28-05-01 12:47

Carøe er en NAR!

Fra : Xylofonius

Dato : 28-05-01 13:10

> Carøe er en NAR!
Nå!
Hvorfor så det?

Fra : Lars Kræmmer

Dato : 28-05-01 14:09

Så kommer man hjem fra arbejde - spændt på om der er nogle flinke mennesker,
der har taget sig tid til at hjælpe en. Man kan blive så glad når man ser,
at der er skrevet svar til sit indlæg. Jeg klikker på Andrews svar og - nej
intet konstruktivt. Bare endnu en af de latterlige......

Tak Andrew

Lars

Fra : Andrew

Dato : 28-05-01 14:51

YTRINGSFRHED, TAK!

JEG synes at Carøe er en kæmpe selvcentreret, ego, Frank SinatraWannabe-NAR!

Har aldrig, og vil aldrig fatte HAM og hans HUMOR!

Men nu har jeg brugt 5 minutter af min tid på at søge på internettet på
Carøe og det nummer du snakker om! Jeg fandt intet!

Jeg håber at der er en som kan svarer dig på dit spørgsmål!

Mvh And

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 28-05-01 18:07

> [...]
> Carøe og det nummer du snakker om! Jeg fandt intet!
>
> Jeg håber at der er en som kan svarer dig på dit spørgsmål!

Jeg kan heller ikke lide Carøe. Nogle af hans vittigheder var udemærkede,
men at han grinte så meget af dem selv, var latterligt. Hans timing var også
dårlig, og der var ikke rigtigt noget finesse. Der kan han godt lære noget.
Hans stemme er heller ikke noget at råbe hurra for. Jo, han kan ramme
tonerne og kan synge rent, men den er bare lidt kedelig. Og så brød jeg mig
desuden ikke om hans selvoptagethed - den måde han gnubber sig i skridtet ud
mod publikum på - adr. Jeg skiftede ret hurtigt.
Bandet var dog ret godt. De var tight! Men det hele lugtede af ALT for meget
koreografi... det var syndt for alle de mennesker at de skulle bruge så
meget af deres tid på det show. Men hvad fanden - de blev forhåbentligt godt
betalt.

Jacob

Fra : Peter G.

Dato : 29-05-01 12:34

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> wrote in message
> YTRINGSFRHED, TAK!
Under ansvar for domstolene vel at mærke. Der er jo noget som hedder
injurier

> Har aldrig, og vil aldrig fatte HAM og hans HUMOR!

Det er en generel tendens indenfor mange ting. Jeg har aldrig fattet den
overdrevne interesse for fodbold i fjernsynet

> Jeg håber at der er en som kan svarer dig på dit spørgsmål!

Sådan! Rart at høre

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"Roll Some Bones And Catch A Fire"

Fra : Xylofonius

Dato : 28-05-01 15:08

> [...]
nej
> intet konstruktivt. Bare endnu en af de latterlige......

Sådan nogle svar kommer der altid. Sådan er usenettet.

Fra : Andrew

Dato : 28-05-01 19:28

WOW!

Fra : Xylofonius

Dato : 28-05-01 20:25

>WOW!
?????

Fra : Andrew

Dato : 29-05-01 13:21

Det er bare den cooooole måde du er overlegen på, SEJT! = WOW

Fra : Xylofonius

Dato : 29-05-01 20:42

Tak for det. Det er ellers ikke noget jeg normalt gør noget i.

Fra : Andrew

Dato : 30-05-01 21:16

Åh, luk dog røven!

Fra : Christina Estrup

Dato : 28-05-01 15:03

On Sun, 27 May 2001 23:12:17 +0200, "Lars Kræmmer"
<lars.kraemmer@mail.dk> wrote:

> [...]
>ikke fat i hvem der har lavet den originalt, men jeg ville meget gerne have

Jeg så ikke programmet, så jeg hørte ikke sangen. Men med en søgning
på "the famine or the feast" +song kom jeg frem til sangen "She (Tous
Les Visages de L'Amour)" af Charles Aznavour:

She may be the face I can’t forget
The trace of pleasure or regret
May be my treasure or the price I have to pay
She may be the song that summer sings
May be the chill that autumn brings
May be a hundred different things
Within the measure of a day
She may be the beauty or the beast
May be the famine or the feast
May turn each day into a Heaven or a Hell

She may be the mirror of my dreams
A smile reflected in a stream
She may not be what she may seem
Inside her shell....

She, who always seems so happy in a crowd
Whose eyes can be so private and so proud
No one’s allowed to see them when they cry
She may be the love that cannot hope to last
May come to me from shadows in the past
That I remember ‘till the day I die

She may be the reason I survive
The why and wherefore I’m alive
The one I care for through the rough and ready years

Me, I’ll take the laughter and her tears
And make them all my souvenirs
And where she goes I’ve got to be
The meaning of my life is
She....she