Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor blir emnet af for uge 11, Herr Schrei~
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 11-03-05 10:15

Vi har nu fredag, og der er stadig ikke postet et emne for uge 11.

Og mens jeg er i gang med brokkeriet!

Hvor er resultattråden for uge 10?
Den skulle ha været postet i går

Stram lige op!

Med den slags slapshans slår i jo stafetten ihjel.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Den har indtil videre sparet mig for at få 12270 spam-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 11-03-05 10:44

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Vi har nu fredag, og der er stadig ikke postet et emne for uge 11.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 12270 spam-mails.
> Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Undskyld ovenstående signatur

Spamfighter har ændret på deres program, så det også tilføjer
spamfightersignaturen i posts på Usenet.
Det kan jeg så ikke leve med, så der røg programmet godt nok ud.
Har ellers været godt tilfreds med det indtil nu.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-03-05 11:11

Frodo Nifinger wrote:
> Spamfighter har ændret på deres program, så det også tilføjer
> spamfightersignaturen i posts på Usenet.

spamfighterspamsignaturen ? :)

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 11-03-05 10:47

Frodo Nifinger wrote:
> Vi har nu fredag, og der er stadig ikke postet et emne for uge 11.

Slap nu af. Du dør bare af stress Jesper, hvis du jager sådan gennem
livet

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 11-03-05 11:07

"Thomas Schreiber" <removenews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Slap nu af. Du dør bare af stress Jesper, hvis du jager sådan gennem livet

Jeg stresser da ikke, men hvis vi andre dødelige med 60 timers arbejdsuger og
tillidsposter skal ha en lille chance for at deltage, så har vi brug for en
weekend til at jage eller brainstorme i.
Ellers er det vanskeligt at komme med noget seværdigt.

Noget andet er, at hvis stafetten blir for ustabil, så gider andre jo ikke
deltage. Så tager den lissom livet af sig selv.

So, please, et emne, Tak!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 11-03-05 11:13

Frodo Nifinger wrote:
> So, please, et emne, Tak!

Jge er 4 minutter foran dig

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 11-03-05 11:24

> Jge er 4 minutter foran dig

Welldone!

Og et godt emne iøvrigt - slet ikke inspireret af mig, kan jeg tænke

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 11-03-05 11:37

Frodo Nifinger wrote:
> Og et godt emne iøvrigt - slet ikke inspireret af mig, kan jeg tænke

Havde faktisk tænkt på netop dette emne i nogle uger nu. Jeg hørte en
radioudsendelse, hvor de omtalte stress som en modesygdom. Men du må da
godt tage æren for det, hvis du vil

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se