Foto
IBM760 5420
Teil 3020
nogen der kender Nikon coolpix 5600?
Fra : Frank W.

Dato : 02-03-05 22:17

Hejsa fotofolk!

Har luret lidt på Nikons nye coolpix 5600. Er der nogen der kender det ?

Det skal erstatte mit Canon Ixus V2 som afgik ved døden forleden dag og
jeg regner med at det er en værdig afløser men som sagt hører jeg gerne
om erfaringer inden jeg smider pengene på bordet.

Hilsen
Frank

Fra : ;o\)-max-

Dato : 03-03-05 00:17

"Frank W."
> [...]
> jeg regner med at det er en værdig afløser men som sagt hører jeg gerne
> om erfaringer inden jeg smider pengene på bordet.

Hvor har du luret - har du prøvet google..??
http://www.letsgodigital.org/en/news/articles/story_2561.html
den er jo så ny at ingen her i ng har fået den, så imo er dit
spørgsmål tåbeligt, det er trist med det V2, men dit indlæg
er stadig tåbeligt.. -max-

Fra : Frank W.

Dato : 03-03-05 00:22

-max- wrote:
> [...]
> den er jo så ny at ingen her i ng har fået den, så imo er dit
> spørgsmål tåbeligt, det er trist med det V2, men dit indlæg

OK..godt ord igen. Men nu var der en enkelt på fotokritik som havde fået
den og så håbede jeg på at der allerede nu var nogen som kunne sige
noget om den.

Hilsen
Frank

Fra : ;o\)-max-

Dato : 03-03-05 00:27

"Frank W." <frankx2nospam@ec45.dk> skrev i en meddelelse

> OK..godt ord igen. Men nu var der en enkelt på fotokritik som havde fået
> den og så håbede jeg på at der allerede nu var nogen som kunne sige
> [...]

Nærliggende at spørge den person på fotokritik, bare en ide..