Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
canon forhandler i USA (new york ) ??
Fra : Jakob

Dato : 22-02-05 14:30

jeg ville lige høre om nogen kender en billig forhandler af canon i new
york.

Vil lige undersøge om det kan lade sig gøre at støve et ixus sd500 i
næste uge, men det er nok tvivlsom om det er kommet på gaden...

Venlig hilsen

Jakob

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-02-05 14:32

Jakob wrote:

> [...]
>
> Vil lige undersøge om det kan lade sig gøre at støve et ixus sd500 i
> næste uge, men det er nok tvivlsom om det er kommet på gaden...

http://www.bhphotovideo.com

skulle vist ligge i New York og være ret populær og tilmed billig?

/David

Fra : Jakob

Dato : 22-02-05 16:52

In article <421b3441$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
david.rasmussen@gmx.net says...

> http://www.bhphotovideo.com
>
> skulle vist ligge i New York og være ret populær og tilmed billig?

Tak skal du ha, det kigger jeg lige på.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Peter Rongsted

Dato : 23-02-05 04:16

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>http://www.bhphotovideo.com
>
>skulle vist ligge i New York og være ret populær og tilmed billig?

Den ligger i NY. For fotonørder er der næsten pligt til at tage på
pilgrimsrejse til B&H. Det er en kæmpestor forretning. At de så også har
fornuftige priser og et godt ry, kan vel ikke ødelægge fornøjelsen.

Peter

Fra : Jakob

Dato : 23-02-05 11:07

In article <t2tn11hqiiu614dnumqs8fqf4cruqa2qad@4ax.com>,
nulldev@rongsted.dk says...

> Den ligger i NY. For fotonørder er der næsten pligt til at tage på
> pilgrimsrejse til B&H. Det er en kæmpestor forretning. At de så også har
> fornuftige priser og et godt ry, kan vel ikke ødelægge fornøjelsen.

Det er desværre ikke mig men et familiemedlem jeg skal se om jeg kan
lokke derind :0)

Men der er desværre noget der tyder på at det ikke kan lade sig gøre at
få et sd500 endnu...

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Carsten Rasmussen

Dato : 22-02-05 15:31

Adorama.com
Ligger downtown

Fordelen ved at handle hos Adorama og BH som David nævner er at de rigtige
priser står på varerne, og du skal godt nok købe for en stor slat penge for
at få rabat. Hos andre mere suspekte fotohandlere, skal du forhandle om
prisen og du når sjældent eller aldrig ned på priserne som ovennævnte
forretninger tager.

Mvh Carsten

Fra : Jakob

Dato : 22-02-05 16:51

In article <cvffn5$6v5$1@news.cybercity.dk>, "Carsten Rasmussen" <JustMe
(REMOVETHIS)1111@hotmail.com> says...
> Adorama.com
> Ligger downtown

Mange tak for de informationer.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Niels H

Dato : 23-02-05 08:45

Hej Jacob.
Vedr. http://www.bhphotovideo.com
Jeg har både været i butikken, og købt pr. post til DK derfra, og det
fungerer bare helt uden problemer.
Husk at sætte dig ind i told- og momsreglerne, for dem slipper du ikke for.
UPS opkræver afgifterne af dig, i forbindelse med udlevering af pakkerne.
God fornøjelse.
Mvh Niels Hejnfelt
P.S.
Hvis du skal til N.Y., og bestiller varer hos B&H som skal sendes ud af
staten til f.eks New Jersey, som ligger lige på den anden side af
Hudson-floden, så slipper du tillige for N.Y.taxen, som vist nok er på 7 %.
Dog sender de ikke til hoteladresser !

Fra : Jakob

Dato : 23-02-05 11:06

In article <421c3498$0$250$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
firma@hejnfelt.dk says...

> Husk at sætte dig ind i told- og momsreglerne, for dem slipper du ikke for.
> UPS opkræver afgifterne af dig, i forbindelse med udlevering af pakkerne.
> God fornøjelse.

Tak skal du have og tak for de gode råd. Det er et familiemedlem der
skal derover så regner ikke med problemer i den retning.

Venlig hilsen

Jakob