slibe plastglas
Fra : tb

Dato : 08-05-05 20:42

Måske lige på kanten af hvad denne gruppe dækker, men det er vel en slags
husråd jeg søger, såee

Glasset på min mobilos er ret ridset. Kan man slibe det blank med noget?
Har en masse lakslibemidler til bilen jeg overvejede, men jeg er bange for
at det bliver glat, men MAT. Nogen input?

Mvh Tb

Fra : Armand

Dato : 08-05-05 23:07

tb wrote:
> [...]
> Har en masse lakslibemidler til bilen jeg overvejede, men jeg er bange for
> at det bliver glat, men MAT. Nogen input?

T-Hansen har en lille tube med noget stads der akkurat er skabt til
polering af Mobilos' glas!

--
Armand.