Afløbet stinker...
Fra : MAG

Dato : 04-05-05 21:17

Hejsa!

Vi har sådan en dobbelt vask i vores køkken, med 2 afløb og et
afløbsrør...problemet er bare at det lige pludseligt er begyndt at stinke
helt vildt af sådan noget i nærheden af meget gammel blostervand....jeg har
prøvet afløbsrens, massere af sæbe og alm. eddike, MEN lige meget hjælper
det...nogen der har et godt fif???

På forhånd tak...

Maria

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 04-05-05 21:27

MAG wrote:

> [...]
> afløbsrør...problemet er bare at det lige pludseligt er begyndt at
> stinke helt vildt af sådan noget i nærheden af meget gammel

Skil vandlåsen ad og rens den. Den er med garanti fuld af noget sort fedtet
snask.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Chr

Dato : 04-05-05 22:55

> Skil vandlåsen ad og rens den. Den er med garanti fuld af noget sort
> fedtet
> snask.

Øvvv...det fik mig til at tænke på dengang jeg boede i lejlighed, afløbet
løb sammen med naboens og lortet var tilstoppet...jeg skruede vandlåsen af
og konstaterede at det var selve røret der var tilstoppet,-OK i bar
desperation så pustede jeg i røret..naboen kom ind og sagde at hans vask
spøjtede snask op på bordet..her skulle vi nok havde stoppet...men vi fik
den 'gode' ide at puste begge to...så han ville banke på væggen når han var
klar...jeg pustede så i røret,-og selvfølgelig kunne vi ikke gøre det
synkront,så han fik en ordentlig slurk af det totalt klamme kloakvand
presset ned i halsen...FUCK jeg græd af grin da han kom ind og fortalte
det, og den dag idag er jeg ved at flække af grin når jeg fortæller
historien...

Fra : Henrik Madsen

Dato : 05-05-05 06:48

On Wed, 4 May 2005 23:55:19 +0200, "Chr" <ask@formail.dk> wrote:

>.FUCK jeg græd af grin da han kom ind og fortalte
>det, og den dag idag er jeg ved at flække af grin når jeg fortæller
>historien...

HA HA, ja det må du nok sige, den historie er sgu for fed

I burde jo nok have fået naboen til at holde for røret hos sig for at
skabe større tryk snarere end at puste begge to

Har lige fortalt den til hende den langhårede, hun kan slet ikke have
sådan noget så nu sidder hun og er ligbleg og ser ud til at skulle
knække sig

Henrik

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-05-05 16:29

Chr wrote:

> [...]
> røret,-og selvfølgelig kunne vi ikke gøre det synkront,så han fik en
> ordentlig slurk af det totalt klamme kloakvand presset ned i

ROFL

For mange år siden bode jeg i et rækkehus, hvor vi som de eneste havde
gæstetoilet i stueetagen. En af de andre beboere havde dumpet en velvoksen
babyble i toilettet og den havde fundet et godt sted at sætte sig fast i
kloakrøret. Resultatet var at hver gang en af de andre beboere gik på
toilettet, havde vi 'glæde af det'. Efter gennemspuling af kloakken kostede
det ejendommen et nyt gulv i vores gæstetoilet og entre.

Men for sa... en stank i hele huset, indtil det var blevet udbedret.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Finn Christiansen

Dato : 05-05-05 16:48

"MAG" <Maria@fredslund.biz> skrev i en meddelelse
> [...]
> har prøvet afløbsrens, massere af sæbe og alm. eddike, MEN lige meget
> hjælper det...nogen der har et godt fif???

Der er kun et at gøre af med de rør som du kan afmontere uden at skille
køkkenet ad rens dem i varmt sæbevand jo varmere jo bedre monter dem igen og
fyld vand i vandlåsen.
mvh FC