Utrolig smuk udsigt !!
Fra : John T.

Dato : 30-04-05 11:19

Er det ikke også utroligt hvad man gør for at sælge en bolig ?
125 kvm i Næstved
kontant: 616.000
Så mon ikke den bliver solgt uden al det salgspladder ?
Se denne annonce fra Realmæglerne her:

Hilsen John

Fra : -=- JF -=-

Dato : 30-04-05 11:56

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Så mon ikke den bliver solgt uden al det salgspladder ?
> Se denne annonce fra Realmæglerne her:

Efter at have set din annonce, er jeg ikke længere tilfreds med mit eget
hus... Jeg sidder her med en helt tom følelse... Hvordan har jeg kunnet bo
her i alle disse år uden direkte udsyn til et betontårn.

--
Mvh John

-=-Fjern X-erne i min mailadresse-=-

Fra : John T.

Dato : 30-04-05 12:30

"-=- JF -=-" skrev i en meddelelse
> Efter at have set din annonce, er jeg ikke længere tilfreds med mit eget
> hus... Jeg sidder her med en helt tom følelse... Hvordan har jeg kunnet bo
> her i alle disse år uden direkte udsyn til et betontårn.

Griner meget !!
Men det er nu ikke "MIN" annonce, jeg er ganske privat og
har intet med mægleren at gøre, fandt den bare i lokalavisen og
kunne ikke modstå fristelsen til at vise jer den !

John

Fra : -=- JF -=-

Dato : 30-04-05 13:09

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Men det er nu ikke "MIN" annonce, jeg er ganske privat og

Jeg mente nu heller ikke "DIN" annonce, jeg mente blot den annonce du havde
vist
Men selv om man er forvænt med sprogblomster fra ejendomsmæglerne, i stil
med: "Trænger til en klat maling" - om den totalt afskallede facade eller
"Et stenkast fra 'et-eller-andet'" - forudsat at man tilfældigvis har en
katapult at kaste stenen med - Så må man sige at annoncen er i særklasse

Fra : John T.

Dato : 30-04-05 13:21

> [...]
> "Et stenkast fra 'et-eller-andet'" - forudsat at man tilfældigvis har en
> katapult at kaste stenen med - Så må man sige at annoncen er i særklasse

Ja, eller "havudsigt" når man står på en stol eller har et periskop op
gennem skorstenen.
Hvis man kendte bossen for Realmæglerne, så ville det være
på plads at spørge:
Tror I virkelig vi er så dumme !!
John
(Men måske er der nogen fra "Real" der kikker med her)

Fra : Melanie

Dato : 30-04-05 13:42

> [...]
> 125 kvm i Næstved
> kontant: 616.000
> Så mon ikke den bliver solgt uden al det salgspladder ?

Hej John

Jeg kan ikke åbne den, men ud fra resten af tråden at bedomme lyder det til
i ikke læste med i sommers, hvor denne er fra: (Det er ikke mig der har
skrevet denne, men gemte den for at sende den til min mor som er i
boligsalgsbrancen.)

Det er utroligt som størrelsen på boliger er relative... en stor 2
værelses på 62 kvm !! det er kun lidt større en min stue, så er min
bolig vel kolo-enorm-mega-giga-stor på "homesk" ? Er jeg den eneste
der slet ikke gider læse homes annoncer på grund af den platte
beskrivelse de er gået over til ?

Strax i P3 havde for en del år tilbage en uge hvor de forsøgte at
sammensætte en ejendomsmægler - dansk ordbog. Jeg kan huske nogle af
perlerne.

Nær offentlig transport = Der er en jernbane i baghaven.

Idyllisk beliggende bondehus i rolige omgivelser = faldefærdigt hus på Lars

Tyndskids mark.

Dejligt hus med muligheder for indflydelse på indretningen = kun ydermurene
er bevaringsværdige.

Lige huset for en gør-det-selv-mand = ikke engang ydermurene er
bevaringsværdige.

Idyllisk, rent bondehus med rindende vand = gammel rønne med svamp og fugt
drivende ned ad væggene.

Idyllisk parklignende have = hele matriklen er groet til, og der skal
motorsav og rendegraver til.

Tæt på skole og indkøbsmuligheder = den gamle pedelbolig, der ligger klinet
ind mellem butikscentret og skolens legeplads.

Og hvis det var på den måde for 5+ år siden, kan det vel ikke undre
at det stadig er sådan.

Mvh Melanie

Fra : John T.

Dato : 30-04-05 14:01

> [...]
> beskrivelse de er gået over til ?
> sammensætte en ejendomsmægler - dansk ordbog. Jeg kan huske nogle af

Nogle gode perler !
Jeg vil gerne sende dig annoncen, men så må du lige fortælle mig din addr.
Skriv f.eks: mig,snabela.....o.s.v
John

Fra : Melanie

Dato : 30-04-05 14:38

> Nogle gode perler !
> Jeg vil gerne sende dig annoncen, men så må du lige fortælle mig din addr.
> Skriv f.eks: mig,snabela.....o.s.v
> John
Hej John

Ja jeg syntes også den var ret fed, derfor gemte jeg dem.
Åhh du må meget gerne sende den til mig, det er da meget skægt at se. Min
adr er: "Mit navn" @dinven.dk

Mvh Melanie

Fra : tb

Dato : 30-04-05 16:16

også gerne til skodskodSNABELyahoo.com

Fra : Peter

Dato : 30-04-05 16:29

> [...]
> 125 kvm i Næstved
> kontant: 616.000
> Så mon ikke den bliver solgt uden al det salgspladder ?

Realmægleren findes her http://www.realmaeglerne.dk
og annoncen er her
http://www.realmaeglerne.dk/pidsag.asp?id=52038&nr=1&site=3&side=1
Der er et vandtårn i nærheden men også en hel del grønt.