Granitskærver
Fra : Claus Larsen

Dato : 28-04-05 22:21

Hil...

Er der nogen i gruppen der kan henvise til et sted, hvor jeg kan købe
granitskærver i nærheden af Pandrup ?
Jeg skal bruge adskillige trailerfuld læs, så byggemarkedernes 25 kg sække
er en alt for dyr løsning.
Det måske gerne være "skovl selv" metoden - det er prisen - og køreafstand
fra Pandrup - der er afgørende....

Med venlig hilsen

Claus Larsen, Pandrup
c.l(snabel-a)cool.dk

Fra : Pilen

Dato : 28-04-05 22:38

Prøv hos www.parkoglandskab.dk .
Vi fik i efteråret 9 tons "Blå Rønne" skærver leveret .
Venlig hilsen Ole Pihl

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Claus Larsen

Dato : 30-04-05 23:59

"Pilen" <mjyden@sol10.dk Fjern (10)> skrev i en meddelelse
> Prøv hos www.parkoglandskab.dk .
> Vi fik i efteråret 9 tons "Blå Rønne" skærver leveret .
> Venlig hilsen Ole Pihl

Tak for linket.
Prisen på skærverne er til at leve med - men det er 1.800,- i levering ikke

Claus Larsen
c.l(snabel-a)cool.dk

Fra : fsn

Dato : 29-04-05 10:31

> [...]
> er en alt for dyr løsning.
> Det måske gerne være "skovl selv" metoden - det er prisen - og
> køreafstand fra Pandrup - der er afgørende....

NCC i Hjallerup sælger dem, det er en asfaldtfabrik. Du kører på vægten med
bil og trailer, derefter kører du over og får læsset af en gummiged eller
med håndskovl. Tilbage til vægten og betale, ca 175,- + moms pr ton.
Ca 1,8 ton pr. kubikmeter.

Flemming

Fra : anders majland

Dato : 29-04-05 09:52

> Det måske gerne være "skovl selv" metoden - det er prisen - og
> køreafstand fra Pandrup - der er afgørende....

ArnoldD, Møldrup har tilbud lørdag på sorte granitskærver som skovl-selv til
50øre kg (incl moms). Det er nok for langt for dig at køre, men det kan da
give en ide om prisniveauet. De er en del af Byggekram kæden så måske andre
har samme tilbud. Reklamen sagde kun ArnoldD Møldrup men de har også en
afdeling i Hobro

/A

Fra : Karsten Andersen

Dato : 02-05-05 21:14

Fri, 29 Apr 2005 10:51:49 +0200, skrev anders majland, på 12 linier, i
<4271f8df$0$79466$14726298@news.sunsite.dk>, :

> [...]
>har samme tilbud. Reklamen sagde kun ArnoldD Møldrup men de har også en

Ja på havnen i Horsens kostrer en trailer fuld 100 kr.

Så spørgsmålet er hvor meget skal du have?
Evt kontakt en lokal vognmand de kan normalt levere noget billigere.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Søren Hjarsbæk Rasmu~

Dato : 30-04-05 18:00

Claus Larsen <c.l@cool.dk> (snabel-a) skrev:
> [...]
>er en alt for dyr løsning.
>Det måske gerne være "skovl selv"
>metoden - det er prisen - og køreafstand

Hej Claus
Prøv at bilka hus og have storesække