Omlægning af Ruko-låse.
Fra : Flemming Kold

Dato : 28-04-05 19:24

Hej NG.

Da jeg lige har købt hus vil jeg gerne have alle låsene lagt om.

Så er der kun mig der har nøgle til huset og een nøgle kommer til at passe
til alle dørene.

Men, hvad koster den slags?

Jeg har ialt 6 låse der skal ligges om.

F. Kold.

Fra : Simon

Dato : 28-04-05 19:36

Ja man ringer til en låsesmed som kan klare opgaven.....

Simon

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Flemming Kold

Dato : 28-04-05 20:00

"Simon" <simonbauer@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Ja man ringer til en låsesmed som kan klare opgaven.....

Det var nu prisen jeg spurget til og ikke faggruppen!!! Var rimelig sikker
på at det ikke var en sygeplejerske jeg skulle have fat i!!

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 28-04-05 20:55

"Flemming Kold" <fkoldFJAERNDETTE@mailOGDETTE.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Da jeg lige har købt hus vil jeg gerne have alle låsene lagt om.

1200-1500 kr, alt efter hvor mange kopier af nøglen der skal til.

ivan, århus v

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 28-04-05 21:32

On Thu, 28 Apr 2005 20:24:02 +0200, "Flemming Kold"
<fkoldFJAERNDETTE@mailOGDETTE.dk> wrote:

> [...]
>
>Da jeg lige har købt hus vil jeg gerne have alle låsene lagt om.
>
>Så er der kun mig der har nøgle til huset og een nøgle kommer til at passe

50-100 kr. pr. lås, hvis du selv piller låsene ud og tager dem med ned
til låsesmeden/isenkræmmeren/byggemarkedet. Skal du have en låsesmed
ud og gøre det kan du lige så godt købe seks nye enslukkende cylindre.

Fra : Armand

Dato : 28-04-05 22:10

Flemming Kold wrote:

> Da jeg lige har købt hus vil jeg gerne have alle låsene lagt om.

Hvor i landet?

--
Armand.

Fra : Christian B. Andrese~