Drivhus til stor lerkrukke
Fra : Erik

Dato : 27-04-05 18:29

Hejsa

Jeg vil prøve om jeg kan få mere held med mine krydderurter i år. Da jeg bor
i lejlighed og har en stor lerkrukke stående i gården. Derfor har jeg tænkt
lave en form for drivhus til krukken!

Er der nogle som har nogle forslag til udformningen til sådan et?

På forhånd tak

Erik

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 27-04-05 20:59

On Wed, 27 Apr 2005 19:29:02 +0200, "Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com>
wrote:

> [...]
>lave en form for drivhus til krukken!
>

>Er der nogle som har nogle forslag til udformningen til sådan et?

Sæt fire (eller flere) blomsterpinde ned langs kanten af krukken og
træk en klar plastikpose ud over.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-04-05 21:53

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Sæt fire (eller flere) blomsterpinde ned langs kanten af krukken og
> træk en klar plastikpose ud over.

Ganske udmærket, men på en varm solskinsdag dør planterne af varme. Så enten
permanent hul foroven, eller konstant menneskereguleret tildækning.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen