Hul i mørtel/cement-fugen i brusekabinen.
Fra : Martin

Dato : 27-04-05 16:42

Jeg har opdaget et en sprække i mørtel/cement-fugen (altså i mellem
klinkerne) i brusekabinen på omkring 2 cm. Der er ikke hul helt igennem,
dvs. det er nærmere et "yder"-stykke der er faldet af. Nu ved jeg godt at
det rigtige at gøre, er at slå det resterende ud og fuge med en ny mørtel,
men er det okay i stedet at fuge med en silikonefuge ovenpå på det
resterende - det er jo kun en meget lille skade, og fugerne er kun 1 år
gamle...

Mvh Martin. Fjern venligst "FJERNMIG" i min emailadresse
ved tilbagesvar