Veranda
Fra : Ole

Dato : 26-04-05 17:50

Hej NG

Vi skal have os en udestue/overdækket veranda af en slags. Kender nogen
nogle links, hvor man kan købe sådan een i samlesæt?

Det skal være sådan en gammeldags type a la gammeldags drivhus.

Overvejer selvbyg evt. af nedrivningsvinduer med videre. Kender nogen et
sted på nettet hvor der er byggeanvisninger?

Mvh
Ole

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 26-04-05 21:25

On Tue, 26 Apr 2005 18:50:14 +0200, "Ole" <cyklerne@ofir.dk> wrote:

>Hej NG
>
>Vi skal have os en udestue/overdækket veranda af en slags. Kender nogen
>nogle links, hvor man kan købe sådan een i samlesæt?

Praktisk taget alle firmaer, der sælger udestuer sælger dem i samlesæt
- så det finder man let via Google.

Fra : Ole

Dato : 27-04-05 07:30

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Praktisk taget alle firmaer, der sælger udestuer sælger dem i samlesæt
> - så det finder man let via Google.

Ja, deter korrekt, men jeg tænkte nu også på om det var muligt at finde en
100 pct. gør-det-selv-vejledning et sted på nettet. Altså at jeg i stedet
for et samlesæt, køber så og så mange meter brædder, lægter og stolper +
beslag og skruer og hængsler og så videre. Altså bygget fra bunden.

I bladet, "gør det selv" er der somme tider den slags vejledninger, men for
at få adgang via nettet skal man abbonnere, og det er jeg ikke interesseret
i.

PS: Det er faktisk også en slags samlesæt, omend et mere kompliceret

mvh ole