vægdrivhus
Fra : Ukendt

Dato : 24-04-05 10:43

Er der bagbeklædning bag på et vægdrivhus?
Ellers kommer der vel luft ind ?

Se billede øverst her:
http://www.juliana.com/dansk/dkdrivhus/sider/dkmini.htm

det står op ad et stakit, hvormed der jo kommer luft ind bag....

Nogle anbefaliner?

Vi har klinkebeklædning af træ på redskabsrum, hvor vi tænker at stille op
ad

Fra : anders majland

Dato : 24-04-05 13:30

> Er der bagbeklædning bag på et vægdrivhus?

Nej

> Vi har klinkebeklædning af træ på redskabsrum, hvor vi tænker at stille op
> ad

Det er vel tæt nok til at det ikke blæser ind - lidt luftudskiftning gør nok
ikke noget ....

/A

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-05 18:46

> Det er vel tæt nok til at det ikke blæser ind - lidt luftudskiftning gør
> nok ikke noget ....

Ja, det ved jeg ikke. Det gør det vel. Fordi du kan ikke styre
luftudskiftningen, når der er huller bagtil. Et vindue kan du styre.
Hvorfor pokker skal man så have isolerede vinduer (polycarbonat)... Nej du,
den har du vist misforstået...