Ny kæde til min motorsav
Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-04-05 19:21

Hej Ng.

Jeg står overfor udskiftning af kæden på min motorsav, men jeg ved ikke
hvordan jeg ser hvilken størrelse den har.
Tæller man tænder eller måler man eller ???

God sommer

Henning

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 17-04-05 19:31

"Hr. Jensen" <pxxc@laika.pc> skrev i en meddelelse
> Hej Ng.
>
> Jeg står overfor udskiftning af kæden på min motorsav, men jeg ved ikke
> hvordan jeg ser hvilken størrelse den har.
> Tæller man tænder eller måler man eller ???

Hej

Min erfaring er at der altid er en "skovservice" inden for rækkevidde. De
skifter kæden med noget i topkvalitet fra en rulle med nok 100m, og prisen
er faktisk under byggemarkedets pris, og når du ser udvalget i byggemarkedet
så forstår du også hvor mange muligheder der er for at få den forkerte kæde
med hjem.
--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Jørgen

Dato : 18-04-05 20:43

Langgaard Bærbar wrote:

> [...]
> er faktisk under byggemarkedets pris, og når du ser udvalget i
> byggemarkedet så forstår du også hvor mange muligheder der er for at få

Min "skovservice" har åbningstider der ikke passer så godt med når jeg er
hjemme. Jeg fandt ud af at www.lytek.dk har ca 50 forskelige kæder, så hvis
man kender sav og sværd er det en mulighed. Læg mærke til mængderabatten.
(Kvaliteten er ok, jeg fik original Stihl til min sav).

Fra : Jes Ras

Dato : 19-04-05 21:00

Du skal tælle drivledene fx. 64 led til en 15" til fx Husqvarna 351

Den måske billigste sted at købe kæder på nettet er nok www.maegaard.com

Jesras