Robomow Plæneklipper
Fra : Bent

Dato : 17-04-05 07:39

Hej Gruppe.

Er der nogen her der har erfaring med disse plænklipper robotter der selv
kører rundt på plænen og klipper græsset, jeg har set en type som kaldes
Robomow ! Men er det noget der virker ? eller er det noget bras ?

--

Mvh Bent M.

Fra : MGA

Dato : 17-04-05 10:29

"Bent" <bom@skovparknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kører rundt på plænen og klipper græsset, jeg har set en type som kaldes
> Robomow ! Men er det noget der virker ? eller er det noget bras ?

Jeg har en veninde der har en - hun er glad for den. Det største problem er
at man skal sætte de der snore op som den skal køre efter - det tager ligeså
lang tid som at slå plænen og så er den ikke god til at klippe rundt om
ting. Der går nok et par år før sådan en bliver rigtig anvendelig tror jeg -
eller den kommer ned i pris så den er besværet værd.

Mette

Fra : Leonard

Dato : 17-04-05 20:01

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> wrote:

>Det største problem er
>at man skal sætte de der snore op som den skal køre efter - det tager ligeså
>lang tid som at slå plænen

Jeg troede man gravede en ledning ned rundt i kanten, men hun gør det
altså hvergang?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 18-04-05 13:30

I news:hhc5615m3rkkqnjdlvk3badca8d4dg5llp@4ax.com <Leonard>
<usenet@leonard.dk> skrev:

> Jeg troede man gravede en ledning ned rundt i kanten,

Det gør man også :)

>men hun gør det altså hvergang?

Der er noget hun har misforstået ;)

Det største problem jeg har hørt om, er at den aldrig er hjemme. Når man
kommer træt hjem fra arbejde, kan man ikke finde sin plæneklipper fordi
nogen har valgt at 'handle' i villahaverne i stedet for butikkerne :(

Desuden frasiger man sig retten til den kolde øl sammen med naboen når
plænen er slået :(

mødes med en gunstig lejlighed....