Legestativ?
Fra : KH

Dato : 16-04-05 21:20

Jeg skal til at lave et legetårn/stativ ell. lign. til mine børn. Jeg har
set at de store bygge markeder reklamere med nogle sæt hvor til der skal
købes træ. Sådanne sæt koster mindst 1300,- for lidt skruer, håndtag og
vejlledning. Pyh, det var dyrt!! Er der nogle som ligger inde med
vejledningen som de vil dele??

Klaus Høngaard
Hoengaard@Gmail.comFJERN

Fra : Carsten Kring

Dato : 16-04-05 23:00

Hej!

Du kunne også overveje at lede efter noget brugt, som du kan sætte i stand.

Jeg fandt denne legeplads til salg på www.dba.dk - den stod ved en
andelsboligforening og skulle udskiftes:
http://kring.kaerbyen.dk/WebAlbum/Aaret%20i%20billeder/2004/Uge%2016/slides/
040413_200420_1.html

Jeg gav 1200,- for den og bruge ca. det samme på maling og GORI til at sætte
den i stand.

Nu ser den sådan ud - men jeg mangler dog stadig at sætte det ene tårn op,
fordi min mindste dreng først lige er blevet stor nok til at bruge det:
http://kring.kaerbyen.dk/WebAlbum/Aaret%20i%20billeder/2004/Uge%2020/slides/
040511_155753_1.html

Under alle omstændigheder skal du tænke dig godt om for ikke at lave noget
som børn kan rive sig på og blive kvalt i - se mere her:
http://www.forbrug.dk/familie/boern/sikkerhed/legeplads-renbesked2/

mvh/Carsten

Fra : KH

Dato : 17-04-05 08:17

> Du kunne også overveje at lede efter noget brugt, som du kan sætte i
> stand.

Godt råd!! Her vil jeg selvfølgelig få mere og bedre kvalitet for pengene!!

Klaus Høngaard
Hoengaard@Gmail.FJERN.com

Fra : Carsten Kring

Dato : 17-04-05 12:31

Da jeg købte legepladsen fik jeg at vide, at den havde kostet 37.000,00, da
den var helt ny for 8-9 år siden.

Jeg fik den originale brochure med pris og det hele med, så det var rigtig
nok.

mvh/Carsten

Fra : Joerlund

Dato : 18-04-05 18:42

Jeg måtte en tur i Silvan og penge op med x-antal kr... For et gynge stativ
på tilbud..
Og det passede mig absolut ikke, og så gik den store håndværker igang,
men fandt hurtig ud af at de penge ikke engang ville række til 4 stolper
inde i trælasten !!!

Så lur mig om ikke man bare skal vente på der er tilbud !!

--
Denne mail er checket med
Norton Antivirus 2004.

Med venlig hilsen